Gå til innhold

HVOR KAN MAN FÅ KJØPT DETTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her inne som har peiling på hvor man i disse dager kan få kjøpt en lang, altså fotsid, stroppløs kjole? Litt sånn hverdagslig og enkel type, ikke festkjole. Helst i svart og til en litt rimelig pris. Har så veldig, veldig lyst på en slik til sommeren :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke det overalt nå?

De har mange på nettsiden til HM :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for svar :-) Men jeg fant desverre ingen svarte, stroppløse kjoler inne på nettsiden til HM? Eller er det kanskje bare jeg som har oversett noe?

Endret av Vic Mascara
Skrevet (endret)

Ingen som vet?

Endret av Vic Mascara
Skrevet

Det er lange kjoler som gjelder i år så jeg vil tro at det skal være mulig å finne.

Vet at H&M, BikBok og Gina har, men siden jeg ikke kan ha lange kjoler har jeg ikke sett på hvordan de ser ut.

Hva med nelly.com eller indiska? :)

Skrevet

Det er lange kjoler som gjelder i år så jeg vil tro at det skal være mulig å finne.

Vet at H&M, BikBok og Gina har, men siden jeg ikke kan ha lange kjoler har jeg ikke sett på hvordan de ser ut.

Hva med nelly.com eller indiska? :)

Så igjennom nelly.com i går, men det var ingen lange, stroppløse, svarte kjoler å finne der. Tok en titt innom indiska nå også, men fant desverre ingen der heller.. Uansett, takk for tips :-)

Skrevet

Når jeg handler kjoler så går jeg på ebay.co.uk. Som oftest mye billigere enn vanlig butikker, og der finnes jo alle kjoler i hele verden... nesten.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...