Gå til innhold

Hva bruker du i grønn te?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Bruker dere å ha noe i grønn te eller drikkes den uten noe søtningsstoff?

Hva kan man ha i teen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker masser av te, 1/2-1 l om dagen. Syntes ikke det er noe godt med verken sukker eller andre søtningstoffer i..

Grønn te drikker jeg som den er, men du kan jo ha oppi noen dråper sitron eller en sitronskive. Selvfølgelig kan du jo også ha oppi sukker ol hvis du liker det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting i teen.

Min stordrikkende mor (av te, altså) sier at hvis du ikke kan drikke te uten sukker, er du ikke en ekte tedrikker!

Men litt sitron kan være godt i, eller honning hvis halsen er sår. Men aaaaldri sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville unngå sukkeret. Pleier å ha melk og honning, eventuelt bare honning i annen te som jeg drikker om det trengs noe søtningsstoffer.

Kjøper dere grønn te i løsvekt? Har kjøpt noen Twinings-poser og de var ikke sånn supergode akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på Sunkost, eller annen helskekostforresting - grønn pakke med store teposer i som rekker til ei hel kanne... Den er kjempegod, men jeg husker selvfølgelig ikke noe navn bare at pakka var grønn og full av kinesisk skrift...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig å ha igjen grønn te selv-innkjøpt i Japan for noen år siden (den holder seg forbausende godt!).

Bruker ingenting annet enn te i teen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har grønn te som vi har vært i Kina og hentet, og i den har vi selvfølgelig ikke sukker eller noe annet. Kineserne har jo ikke det, og jeg har aldri prøvd jeg heller.

Hvis jeg drikker såkalt "grønn te" som selges her i landet har jeg gjerne litt sukker i, den smaker ganske annerledes uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke grønn te (minst 2 liter) hver dag..syns det smaker  best uten noe ting oppi  :D

Te i løsvekt eller pose? Hvor kjøper du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke te smaker noe som helst (bortsett fra litt beskt :-? ) hvis jeg ikke har sukker i jeg:(

skulle gjerne "klart" å drikke te uten sukker/søtningsstoff i.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker teen uten noe - men så foretrekker jeg også teen forholdsvis svak og helst svart fremfor grønn. Da jeg var liten måtte jeg alltid drikke te med masse sukker i ved forkjølelse, så det har jeg ingen gode minner fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...