Gjest Undreren Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Alle har vel en eller annen opplevelse som de husker bedre enn noen annen av en eller annen grunn Kunne vært morsomt å høre (lese) noen sånne Min: Første gang jeg ble sugd av ei som virkelig kunne suge. Hun viste at hun likte det, smilte, så på meg, koste deg med hele stasen og da jeg sa ifra at "nå snart" så smilte hun igjen og lukket munnen skikkelig rundt pikken og ga seg ikke før siste dråpe var ute
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg husker fortsatt en av de første gangene jeg hadde sex. Jeg har aldri hatt problemer med tidlig sæd-avgang, men husker hun sa at hun ville at det skulle vare så lenge for det var så deilig. Hun var på topp og lente seg fremover og vi kysset og så beveget hun rumpa på en utrolig deilig, spesiell måte og jeg varte i ca 15 sekunder...
Gjest idakaroline Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Har flere minnerike opplevelser, men det er spesielt to jeg husker veldig godt - jeg og typen, nå eksen, hadde dusjet sammen en kveld. Vi ble fryktelig kåte og måtte bare sette i gang. Det endte med at vi hadde oss på badegulvet. Dagen etter hadde jeg så ekstremt vondt i korsryggen at jeg knapt klarte å gå. Var i grunn temmelig pinlig å komme på skolen og si at jeg ikke kunne ha gym fordi at jeg hadde hatt det litt koselig kvelden før Husker spesielt første gangen også. Dette var med samme gutten. Vi hadde planlagt første gangen lenge og det skulle være perfekt. Ja, skikkelig klisjé aktig. Vi hadde tent stearinlys, rolig musikk og skulle akkurat til å sette i gang da faren hans kommer inn i rommet. Jeg har aldri vært så flau før noen gang! Det endte med at vi avbrøt hele akten, fikk kastet på oss klær og kom oss ut av huset fortest mulig. Tok temmelig lang tid før jeg klarte å se faren hans inn i øynene, ja
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Jeg var i forsvaret, deltok på en bedriftsidretts cup i Sørreisa. Lørdag var det bankett, jeg var 19 år, ble tydelig og resolutt sjekka opp av ei dame på 35, vi hadde en voldsom natt på hotellrommet hennes. En av mine beste opplevelser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå