AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg er ferdig m ivf forsøk nr 2 og skal ha siste forsøk i mai/juni i år. Har masse tanke rundt det. Hvis of hvis ikke. Her har vi det veldig vanskelig. Men håper jo inderlig at vi få det til på det siste forsøket. Har hørt så gode rykter om Porsgrunn. Er det et offentlig sykehus eller eget privat ivf klinikken? Finner ingenting på nettet jeg:( Er det noen som har fått behandling der eller er i gang m behandling? Kan dere gi meg litt info please? Tenkte å skjekke det ut så tidlig som mulig i verste tilfelle. Setter stor pris på tilbakemelding. Lykke til til alle her inne.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Vi var i Porsgrunn, det heter Fertilitetsklinikken Sør. Her er hjemmesiden deres. De er offentlige. Vi var veldig fornøyde! Ble to barn av det også. Vi hadde først ett forsøk på Ullevål som vi ikke var fornøyde med i det hele tatt! Så da valgte vi å stå i en ny kø på ca 9 mnd. De er veldig hyggelig, profesjonelle og flinke!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 okay. Jeg får behandling på riksen, siste og tredje forsøk som er igjen. Men da kan vi ikke benytte dette stedet hvis de også er offentlige?? For man får bare tre førsøk på de offentlige. Etter som jeg har skjønt. Jeg trodde de var private. Og mente det også at etter 3 ivf om vi kunne fortsette på noe private steder. Da får vi finne noe andre steder. Håper jo at vi får det til på siste.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Ja dere får bare tre offentlige forsøk i det offentlige. Lykke til på det siste forsøket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå