AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 mine favoritter er: armani code, (mørk og litt tung men ufattelig god! selvom du liker lette friske dufter må du bare kjenne på denne!) armani she, (litt tung men samtidig frisk, så hvis du liker litt tunge dufter men ser etter en god dag-parfyme så er denne god:) laura biagiotti laura, (frisk og søt) god hverdagsparfyme. laura biagiotti roma, (tung og frisk, litt samme greia som armani she, denne lukter litt mer mint og du MÅ vente et par minutter før du lukter på denne, den lukter IKKE godt med en gang!) tror den har gått ut av produksjon forresten men er ikke sikker.. bvlgari omnia crystalinne, (frisk og bare utrolig god!) ikke så velding søt... (bruke på jobb) sjp Lovely (sofistikert og søt) kjempe god! (bruke på jobb) stella mccartney stella (sterk men frisk, lukter rose.. ganske sofistikert duft) ghost ghost (vanskelig å beskrive. mange milde parfymer har en lett og frisk lukt, denne er veldig mild men samtidig ikke så lett, veldig fin hvis du ikke vil lukte så mye men samtidig liker litt tyngre parfymer. håper dere skjønner litt hva jeg mener dette en av de jeg alltid kommer til å ha. veldig god om høsten:) versace crystal noir, (litt tung men den har en deilig kokos/vanilje lukt, det står ikke at den inneholder det men det er egentlig bare det jeg kjenner av denne jean paul gaultier le classique, (lukter bare veldig sexy, fin hvis man skal ut) Chanel chance, (lukten minner meg om flyvertinner vet ikke hvorfor! men den er kjempe god om man skal ut, ganske sterk, så du kan kjenne den omtrent hele kvelden.) issey miyake leu de issey, (god vår/sommer lukt) cerutti 1881, frisk og sofistikert (bruke på jobb) givenchy hot couture, veldig god parfyme som lukter litt krydret og søtt, ganske typete duft, passer til jenter som er litt ville ! angel thierry mugler, av og til liker jeg denne veldig godt men jeg syns det er veldig vanskelig å ta den på, liker best å kjenne duften fra flasken, når jeg sprayer den på huden syns jeg den lukter svette.. noen andre som har erfart dette? dette ble litt langt men jeg elsker parfyme! og måtte bare skrive litt om de jeg liker!
Gjest Miia Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg bruker Laura by Laura Biagiotti, og det har jeg gjort siden 7. klasse. Varierer med noen andre på fest en gang i blant, men Laura har bare blitt "meg". Skal jeg bruke noe annet blir det for tiden enten Burberry Brit eller Givenchy Play.
-littleme- Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg har ikke så mange som deg, men jeg har da noen. Den jeg bruker til hverdags er Fresh Laundy by Clean. Den lukter rent og friskt og passer meg perfekt. Den er også fin om sommeren, da liker jeg lettere dufter. Når jeg vil ha en litt tyngre og mer sensuell og mystisk duft, for eksempel om vinteren, bruker jeg Musk by Alyssa Ashley. Det er de to jeg har stående per nå, men jeg har en annen som jeg skal kjøpe om en liten stund, når jeg har brukt litt mer av Fresh Laundry. Det er en jeg fikk en liten prøve av, 3ml eller noe sånt. Den heter Fuel For Life by Diesel, den finnes for både menn og kvinner. På den prøven jeg har står det at den lukter sitron og lakris, men når jeg leser om den på internett står det at den lukter jasmin og patchouli. Jeg er med andre ord ikke helt sikker, men skal tilbake til den butikken jeg fikk prøven fra og kjøpe den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå