AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Skal reise med SAS i dag, og det står at nå kan jeg sjekke inn og velge sete. Jeg har gjort dette, men får kun gjort det for en vei...Kan det kun gjøres en vei av gangen? Det står noe om at det kan gjøres fra 22 timer før og til en time før avgang. Så det gjelder kanskje samme for hjemreisen? Hjelp....
chikako Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Innsjekkingen for hjemreisen er nok ikke åpnet ennå. Hvor lenge er det til du skal reise tilbake?
mocci Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 (endret) Skal reise med SAS i dag, og det står at nå kan jeg sjekke inn og velge sete. Jeg har gjort dette, men får kun gjort det for en vei...Kan det kun gjøres en vei av gangen? Det står noe om at det kan gjøres fra 22 timer før og til en time før avgang. Så det gjelder kanskje samme for hjemreisen? Hjelp.... Det er kun mulig å sjekke inn reise for en vei av gangen, fra 24 timer - 1t før avreise. Endret 8. april 2011 av mocci
Glitnir Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Det er kun mulig å sjekke inn reise for en vei av gangen, fra 24 timer - 1t før avreise. Nja, dersom returen også er innen 22 timer fra innsjekking, kan du ta den samtidig.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 TS: F:eks om du skal dra bort 1 uke så kan du bare sjekke inn for den første reisen på turen ut. Sånn ca 24 timer før hjemreise kan du sjekke inn for hjemreisen igjen. KLM f.eks sender meg mail hver gang jeg nærmer meg f.eks hjemreise at "Nå kan du sjekke inn for hjemreisen", men det er vanligvis ikke mer enn 24-30 timer i forveien. Man kan altså ikke sjekke inn for begge turene med mindre returen er innen døgnet omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå