Gå til innhold

Krympe skjeden?

Fremhevede innlegg

Gjest henriette
Skrevet

Hvor lang tid tar det å merke resultater av knipeøvelser? Jeg er i 30-årene, og har hatt en partner de siste 11 prene som hadde en kjempestor penis. Jeg tror skjeden har tilpasset seg utstyret hans, men det endte altså i seperasjon, og jeg har truffet en ny partner som har veldig mye mindre utstyr. Særlig tykkelsen er mye tynnere, og jeg kjenner ikke mye når han er inni meg, han kjenner heller ikke mye. Skjer ofte at han sklier ut av meg og fortsetter å jukke for harde livet uten at han er inni meg en gang! Altså han skjønner ikke at han ikke er inni, og dette er pga lite frikksjon, fordi jeg rtor jeg har blitt utvudet av eksen min. Hvor lenge må man gjøre knipeøvelser før man blir trang igjen? Takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det å merke resultater av knipeøvelser? Jeg er i 30-årene, og har hatt en partner de siste 11 prene som hadde en kjempestor penis. Jeg tror skjeden har tilpasset seg utstyret hans, men det endte altså i seperasjon, og jeg har truffet en ny partner som har veldig mye mindre utstyr. Særlig tykkelsen er mye tynnere, og jeg kjenner ikke mye når han er inni meg, han kjenner heller ikke mye. Skjer ofte at han sklier ut av meg og fortsetter å jukke for harde livet uten at han er inni meg en gang! Altså han skjønner ikke at han ikke er inni, og dette er pga lite frikksjon, fordi jeg rtor jeg har blitt utvudet av eksen min. Hvor lenge må man gjøre knipeøvelser før man blir trang igjen? Takk for svar!! :)

Du må nok fortsette å knipe! Lenge!

Mens du kniper kan du jo rette opp i alle skrivefeilene her?!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vask den i 90 grader.

• Liker 2
Skrevet

Skjeden er såpass fantastisk at den langt på vei tilpasser seg etterhvert, men det må ofte tålmodighet... og kniping til. En annen ting... og dette har jeg lest tidligere også... det er ikke slik at man bare skal knipe seg til å passe en partner og så slutte med det. Knipingen kan med god fordel fortsettes selvom man begynner å kjenne partner bedre. Jo bedre kontroll der nede, jo bedre og lettere orgasmer. ;)

• Liker 1
Skrevet

Prøv kegalmaster!!!

Den gjør underverker om man bruker den riktig. Det er 15 forskjellige nivåer, så du måler din egen fremgang. Begge vil kjenne forskjell :Nikke:

Skrevet

Prøv kegalmaster!!!

Den gjør underverker om man bruker den riktig. Det er 15 forskjellige nivåer, så du måler din egen fremgang. Begge vil kjenne forskjell :Nikke:

Har du brukt den lenge? Har du link?

• 4 uker senere...
Skrevet

Beklager sent svar...

Har brukt den siden januar. Er nå på nivå 9 av 15, så går fremover. Jeg er veldig fornøyd. I linken jeg legger ved finnes det er forum der kvinner som bruker den deler erfaringer, og mye annen info ang kegalmaster.

http://www.mykm.com/

• 1 måned senere...
Gjest utlogget
Skrevet

Hei! Jeg kan kjenne meg 100% igjen i det du skriver! :)

Jeg har også opplevd å gå fra en ex med veldig stor penis, til nåværende, som er under snittet. Jeg har til og med ofte opplevd det du skriver om "luft-jukkingen", altså når han detter ut av skjeden, og fortsetter å støte i luften uten å merke forskjell. I begynnelsen av forholdet turte jeg ikke si noe når han datt ut av skjeden, fordi jeg var redd for å såre han, og samtidig syntes det var flaut på hans vegne, og lot ham derfor fortsette å støte i luften mellom lårene mine mens jeg avledet ham med tungekyss og klining, og etter et minutt eller to bytte posisjon. DETTE ER IKKE EN GOD MÅTE Å GJØRE DET PÅ! :)

Det som etter hvert løste problemet for oss, var at jeg tok det opp med ham, og vi snakket sammen om det. Når vi har sex i misjonærstillingen nå, bruker jeg pekefingrene til å "veilede" ham inn i skjeden, så han treffer riktig. Samtidig klemmer jeg på en måte sammen de indre kjønnsleppene ved å bruke lillefingrene, og da kjenner begge mer. :) Husk å gjøre knipeøvelser også! Ønsker dere alt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...