AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg har blitt utsatt for id-tyveri, i den forstand at noen har brukt mitt navn til å handle og brukt penger på nettet. Politiet hadde èn mistenkt, og samme person var mistenkt i også en annen sak av akkurat samme kaliber. Jeg har hatt kontakt med den andre personen som også har blitt utsatt for id-tyveri, siden både min og hennes sak ble henlagt. Dette synes jo vi er helt sykt! Jeg fikk brev for et par dager siden om at saken var henlagt, og nå lurer jeg på hvordan jeg går frem for å klage på henleggelsen? Noen som kan svare meg? Det er så altfor tydelig og klart at den mistenkte er skyldig, så jg vil ikke gi meg med dette!!!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg har blitt utsatt for id-tyveri, i den forstand at noen har brukt mitt navn til å handle og brukt penger på nettet. Politiet hadde èn mistenkt, og samme person var mistenkt i også en annen sak av akkurat samme kaliber. Jeg har hatt kontakt med den andre personen som også har blitt utsatt for id-tyveri, siden både min og hennes sak ble henlagt. Dette synes jo vi er helt sykt! Jeg fikk brev for et par dager siden om at saken var henlagt, og nå lurer jeg på hvordan jeg går frem for å klage på henleggelsen? Noen som kan svare meg? Det er så altfor tydelig og klart at den mistenkte er skyldig, så jg vil ikke gi meg med dette!!! trodde slike saker som id-tyveri ble prioritert. send brev tilbake, det vil gå til statsadvokaten.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Prøvde å søke litt på google, men fant ikke noe der. Står det ingenting i brevet om at brevet kan påklages og hvordan? Det eneste jeg fant var at man har 3 ukers klagefrist.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Du skriver at du klager på vedtaket (at saken ble henlagt), og som regel må du ha gode begrunnelse og/eller kunne legge fra nye bevis for at klagen skal bli tatt til følge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå