Nilla Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei! Jeg driver med nålefilting, og var nettopp på kurs. Der brukte vi Canto effektgarn i ull til å lage detaljer, border, bein på vinduskarm-dyr m.m. Tenkte å kjøpe meg noen sånne nøster, men nå er dette garnet gått ut av produksjon. Så er det noen av dere som kan anbefale et annet effektgarn i ull? Tråden bør variere i tykkelse for mest effekt.
Nilla Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Ok. Da skal jeg få shoppa litt av det ihvertfall. Men det er gjerne det fargede garnet jeg trenger til bein på vinduskarm-dyra mine og sånt. Så jeg må nok jakte litt videre etter et sånt garn også. Takk for hjelpen.
Gjest pysepusen Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Kanskje du kunne brukt et som heter Ara? Tror ihvertfall at det e det det heter
Nilla Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2011 Har googlet Ara garn, og det ser veldig lovende ut! Vet du om det er bare todamer som fører det, eller om det er å få kjøpt i butikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå