Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye vil dere anbefale som max boliglån for en enslig forsørger med 3 barn over 12 år og inntekt på ca 400000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt til kundekonsulenten i banken din. Det er de som har best peiling og innsyn i din økonomi til å vurdere det. Betalingsevne handler jo ikke kun om inntekt. Der setter de opp all inntekt og alle utgifter, for så å finne ut ha du kan klare etter samtale med deg.

Jeg er student og ville kanskje ikke fått lån om jeg ikke hadde hatt den praten :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selvfølgelig dra i banken, men grunnen til at jeg spør er at jeg har sittet her og regnet for min egen del, og jeg blir så usikker

AnonymBruker
Skrevet

Var jeg deg, så ville jeg undersøkt mulighet for lån i husbanken og ikke kun i vanlige banker. Man kommer oftest bedre utav det i husbanken.

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1.2 mill maks, bankene gir mellom 2 til 3 ganger inntekt.

Skrevet

Jeg har samme inntekt som deg og et lån på 600 000. Føler det er ganske stramt. Det går så ufatttelig mye utenom huslånet, både av regninger og i hverdagen som går med til to barn... Vet at man kan få låne oppp til 2, 5 x inntekt, men min personlige mening er at dette er for høyt når man skal være alene om alle andre utgifter.

Du har vell kanskje bidrag og barnetrygd utenom den faste inntekten din, og det kan jo hjelpe på litt. Uff vanskelig boligmarked.

AnonymBruker
Skrevet

Maks 1 million, gjerne litt lavere.

Tatt i betrakning at du nok har en god del utgifter med 3 barn over 12 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...