Mamy Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg blir igjen en mnd. ekstra på studiestedet i sommer, da jeg har en jobb her som er veldig relevant til mitt studie og som jeg stortrives med. Husleien er 2500 kr i mnd, og jeg beregner ca. 1500 kr i mat. Altså koster det meg 4000 kr ekstra å jobbe den ekstra mnd. her, siden jeg kunne fått dette gratis dersom jeg hadde dratt hjem. Jeg regner med å tjene 21 000 før skatt, og har da bare jobb 09.00-16.00 på hverdagene. Jeg ønsker nå noe jeg kan jobbe med på kvelds/nattestid i juli, slik at jeg på den måten kan jobbe meg opp rikelig med penger før studenttilværelsen starter igjen. Mitt problem er at det bare er denne mnd. jeg er tilgjengelig til å jobbe slik, da jeg har eksamener i mai og juni. Bare for å gjøre det helt klart, så ønsker jeg å beholde klærne på Noen tips?
Envy Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 De fleste som utlyser sommerstillinger vil helst ha folk som kan jobbe 2 mnd i strekk, men jobber med nattevakter er jo f.eks på eldrehjem, bensinstasjon, vektertjenester, fengsel eller resepsjon på f.eks hotell. Ellers kan jo utelivsbransjen være et alternativ, om du har overskudd til å drive med det.
Mamy Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2011 Det er nettopp det som er problemet mitt. Det er ikke mangel på overskudd, men tid. Tenker derfor at dette burde være noe som ikke krever mye opplæring, så da utgår dessverre eldrehjem, vektertjenester og resepsjon. Utelivet her er bare på onsdager og lørdager, så blir litt knapt. Har jobbet i matbutikk i mine yngre dager, så kanskje det og bensinstasjon kunne vært en mulighet. Takk for forslaget! Keep 'em coming
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Finnes det callsentere der? Som driver f.eks. meningsmålinger, kundeservice, salg o.l.? Jeg jobbet med det på kveldstid da jeg trengte ekstrajobb en liten periode, helt greit, og enkel opplæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå