AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skal gå til innkjøp av enten eller. Har du prøvd de lave? Skal jeg ha dem, må jeg tydeligvis bestille dem over nettet. Er de vide rundt leggen? Hvorfor ville du ha lave støvler, og ikke høye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Og har noen prøvd de som heter Adjustable; de man kan regulere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har lave fordi jeg synes de er finest. Jeg har ikke så lange ben, så jeg syntes de lange støvlene "forkortet" bena mine. De er vide rundt leggen, jeg har slank legg, men tror de burde passe de fleste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har lave fordi jeg synes de er finest. Jeg har ikke så lange ben, så jeg syntes de lange støvlene "forkortet" bena mine. De er vide rundt leggen, jeg har slank legg, men tror de burde passe de fleste:) Jeg har lange ben, men de føltes nesten som ridestøvler. Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg vil ha høye, høye som kan reguleres eller lave. Hvis jeg skal ha lave, vil jeg at de skal være nesten like tighte som de høye. Jeg liker ikke at det blir et stort, åpent rom mellom støvelen og leggen. (Har ganske slanke legger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har lave Hunters fordi jeg har korte ben og sko som går til knærne ser dermed ikke bra ut på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har lave Hunters fordi jeg har korte ben og sko som går til knærne ser dermed ikke bra ut på meg. Hvordan ser det ut når man har lave støvler og lange ben? Ok, eller mindre pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan ser det ut når man har lave støvler og lange ben? Ok, eller mindre pent? Med lave ben ser det best ut med sko som ikke går så høyt, ikke fordi det ser stygt ut med lange hunters, men fordi bena ser lengre ut i korte hunters .Jeg har sett kombien lange ben og korte hunters ( Kort versjonen av hunters er ikke sååå kort) og det ser bra ut. Mine korte hunters er 7 cm lengre enn ett standard par gummistøvler innbiller jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Syns de lave er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Første stemme på de høye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Hmm, er de små eller store i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 8. april 2011 #11 Del Skrevet 8. april 2011 Hmm, er de små eller store i størrelsen? Jeg vil si at de er ganske små i str. Jeg er ei jente som normalt bruker 39-41 i sko, veldig avhengig av merke. Da jeg kjøpte Hunter-støvlene mine, måtte jeg opp i den største størrelsen de har i damemodellen, og det innbiller jeg meg var "40-41"? Da var jeg veldig i stuss på om jeg faktisk skulle kjøpe dem, fordi de virket litt for små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå