AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Mener jeg leste noe om at Telenor skulle endre abbonementene sine, og ikke ha så mange å velge mellom mer. Dette ville bli dyrere for dem som ringer lite (f.eks. meg; jeg sender mest sms og bruker omtrent aldri internett på tlf). Videre har vi "Fri familie". Er det noen som har fulgt med bedre enn meg, som kan si noe mer om dette? Blir litt irritert hvis jeg skal "straffes" for å bruke telefonen lite.
Gjest Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Så lenge du ikke bytter abbonoment blir du ikke straffet, du beholder det så lenge du bare vil, ingen tvinger deg til å bytte. Selv har jeg telenor frihet når, og skal kjøpe ny mobil på mandag og bytte til prat abbonomentet som er så og si det samme.
Østlandet Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Helt utenom spørsmål forøvrig, men..... Hva i all verden får folk til å bruke superdyre Telenor, som privatab? Og... Hva i all verden får folk til fortsatt å kjøpe telefoner med abonnement. I stedet for å kjøpe en "vanlig" tlf til fullpris og velge billigab?
Gjest Applestore Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 (endret) Det er mange som velger Telenor pga blant annet kundeservice og trygghet... Leste det et sted, men husker ikke hvor Til TS: Det abn du har nå fortsetter du å ha Så lenge du personlig ikke velger å bytte abn Endret 8. april 2011 av Applestore
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Helt utenom spørsmål forøvrig, men..... Hva i all verden får folk til å bruke superdyre Telenor, som privatab? Og... Hva i all verden får folk til fortsatt å kjøpe telefoner med abonnement. I stedet for å kjøpe en "vanlig" tlf til fullpris og velge billigab? Har lurt på det samme selv
Gjest Fikira Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Tviler på det er kundeservicen, med mindre de er lettere masochistiske... for den suuuuuuger. Telenor er et etablert varemerke, og de fleste tenker nok Telenor når de tenker telefon. Ikke undervurder varemerker og effekten den har på folk =D Og folk kjøper telefon med abonnement fordi det virker billigere der og da. VIL HA NÅ syndromet.
Østlandet Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Tviler på det er kundeservicen, med mindre de er lettere masochistiske... for den suuuuuuger. Telenor er et etablert varemerke, og de fleste tenker nok Telenor når de tenker telefon. Ikke undervurder varemerker og effekten den har på folk =D Og folk kjøper telefon med abonnement fordi det virker billigere der og da. VIL HA NÅ syndromet. Kan nok tro det. Folk lar seg lure til dyre abonnementer, som ser billige ut akkurat da. og så velger de Telenor/Netcom, fordi de tror det er bedre, uten å tenke på at masse billigabonnementer går gjennom akkurat de samme sentraler og master. Blir litt som å kjøpe kraft. Der spotpris er billigst ja. Men så fort de kaller det spot/markedspris med "GARANTI" mot et eller annet. Så bør man være på vakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå