Gå til innhold

Hihi, jeg har fått noen morsomme komplimenter!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og sambo hadde barnefri denne helga, og dro til en annen by og bodde på hotell. Da vi var på tur hjem sa han plutselig at jeg er som melk...eller godteri. Og jeg spurte hvorfor det? Jo, sa han, jeg er som melk, må ha det, bare må ha det (reklamen). Og som godteri, fordi det er så godt, og selv om man vet at man ikke burde spise så mye, så mååååå man bare. :ler: Han er nå søt da.... Gjett om jeg ble smigret!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gamle er dere? Ungdomsskoleelever?

Gjest Anonymous
Skrevet

Koselig med komplimenter :D

"selv om man vet at man ikke burde spise så mye, så mååååå man bare" men du er da sunnere enn godteri? :wink:

Skrevet

Man bør aldri bli for gammel for 'flåsete' komplimenter... :D *sjalu*

Skrevet

Fikk et søtt kompliment av sønnen min på to her om dagen.

Jeg skulle på et møte og stod på badet og stelte meg. Han stod og kikka på meg mens jeg hadde påmeg mascara og leppestift. Så gikk han plutselig ut i gangen og henta et løkkelknippe i sånn her lang snor (til å ha rundt halsen) Når han kom inn på badet skjønte jeg at han skulle henge det på meg så jeg satte meg ned slik at han fikk det rundt halsen min.

Da lener poden seg tilbake og betrakter verket sitt før han nikker og sier "mamma pin"

Det var altså nøklene som skulle til :hoho:

Skrevet

og gjesten ønsker kanskje også seg komplimenter? :wink:

Gjest lekebøll
Skrevet
Fikk et søtt kompliment av sønnen min på to her om dagen.

Jeg skulle på et møte og stod på badet og stelte meg. Han stod og kikka på meg mens jeg hadde påmeg mascara og leppestift. Så gikk han plutselig ut i gangen og henta et løkkelknippe i sånn her lang snor (til å ha rundt halsen) Når han kom inn på badet skjønte jeg at han skulle henge det på meg så jeg satte meg ned slik at han fikk det rundt halsen min.

Da lener poden seg tilbake og betrakter verket sitt før han nikker og sier "mamma pin"

Det var altså nøklene som skulle til :hoho:

Søtt :wink:

Skrevet

eller som jeg fikk høre en dag på jobb i en barnehage:

Det er lett og se at du er dame, for du har sånna svæææære pupper som står rett ut!!

:ler:

Skrevet

Jeg synes det var kjempeflott og romantisk sagt,jeg!! :D

Går ut fra at det ikke var alvorlig ment at noen kalte det ungdomsskolehumor?

Skrevet

Kommer aldri til å komme over da dattern min var ca tre og sto på badet med meg. Jeg var vel halvpåkledd (kanskje bare buksa på) og hun sto med nesa inn i magen min og klemte meg nytende før hun sukket "ååhhh - du er så deilig å tjukk du mamma!"

Det vr godt ment :hoho:

Gjest Étoile
Skrevet
Kommer aldri til å komme over da dattern min var ca tre og sto på badet med meg. Jeg var vel halvpåkledd (kanskje bare buksa på) og hun sto med nesa inn i magen min og klemte meg nytende før hun sukket "ååhhh - du er så deilig å tjukk du mamma!"

Det vr godt ment :hoho:

:hoho: så søtt!

Skrevet

Jeg klagde litt på cellulitene mne, da sa samboer; Celluliter?? Hva er det? Det er jo smilehull du har på rompa! Snill han.

Skrevet

Det vr godt ment  :hoho:

:hoho: Tror faktisk unger synes det er godt med myke mødre.

Mine klager på at jeg er for tynn........ :(

Skrevet

Det vr godt ment  :hoho:

:ler::ler:

Skrevet

Så nydelig.Det er utrolig hva komplimanger kan gjøre.Det er vel ingen ting som er bedre når sin kjære sier slikt.

Å de fra barna var jo bare vakre. :D

Skrevet
Tror faktisk unger synes det er godt med myke mødre.

Syntes ikke alle egentlig at det er best med myke personer?

kjærester, samboere og venner og alt.

myke personer ser snillere ut.

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg tror unger synes sin mamma er best, uansett om hun er myk eller ei. :roll:

Skrevet

kjærester, samboere og venner og alt.

myke personer ser snillere ut.

det er de tøffe gutta som har flest kjærester... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...