Teriyaki Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Heihei! Jeg har i det siste irritert meg mer og mer av at et av mine favorittsnacks ikke er å finne lenger! Den siste kiosken jeg viste om har for noen måneder siden sluttet å selge det kjempegode snackset. Noen flere enn meg som husker, og savner chicken pommes? Noen som vet hvorfor det er så vanskelig å få tak i? Her er den i alle fall: http://www.toolbox.as/shop/matvarer/139_198_458/POTETCHIPS//6440/MAARUD%20CHICKEN%20POMMS%20150G
Munchlax Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 De har den på Ultra i Sandvika. Den var iallefall der før jul. Kjøper flere poser hver gang jeg er der
sequin Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 De hadde den på ICA for kanskje ett år siden også :D chiken pommes er best! skal lete meg ihjæl for å finne det igjen
fink Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Husker, og savner! Trodde det var ute av produksjon. Noen som vet hvor det er å få tak i i Trondheim?
Pjusk Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Åh, denne husker jeg. Har ikke sett den på maaange år. Skulle vært mulig å bestilt den på nett, da den ikke finnes her jeg bor, i allefall!
Teriyaki Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg bor i Bodø jeg..Så hvis noen vet om et sted i Bodø så rop ut! Kan jo hende det går! Den linken jeg har lagt ved er jo en nettbutikk, og det går an å legge den i handlekurven. Tenkte kanskje jeg skulle prøve det. Edit: Var vist ikke en vanlig nettbutikk..Er et firma som leverer til døren, hehe. Endret 7. april 2011 av Teriyaki
Pjusk Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg bor i Bodø jeg..Så hvis noen vet om et sted i Bodø så rop ut! Kan jo hende det går! Den linken jeg har lagt ved er jo en nettbutikk, og det går an å legge den i handlekurven. Tenkte kanskje jeg skulle prøve det. Åja, det var det ja. Det så jeg ikke Da må jeg prøve å bestille den. Det er flere år siden jeg har smakt den, så håper den er like god som jeg husker Edit: Det er det ja. Da blir det ikke bestilling likevel Endret 7. april 2011 av Pjusk
Teriyaki Skrevet 7. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2011 Åja, det var det ja. Det så jeg ikke Da må jeg prøve å bestille den. Det er flere år siden jeg har smakt den, så håper den er like god som jeg husker Ser ikke ut som en vanlig nettbutikk nå når jeg har sett nærmere på den. Jeg har sendt mail til Maarud da, for å høre om det går an å få tak iden! Lurer på om det er graviditeten som jeg at jeg bare MÅ ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå