Gå til innhold

Chicken pommes, Maarud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg har i det siste irritert meg mer og mer av at et av mine favorittsnacks ikke er å finne lenger! Den siste kiosken jeg viste om har for noen måneder siden sluttet å selge det kjempegode snackset.

Noen flere enn meg som husker, og savner chicken pommes? Noen som vet hvorfor det er så vanskelig å få tak i?

Her er den i alle fall: http://www.toolbox.as/shop/matvarer/139_198_458/POTETCHIPS//6440/MAARUD%20CHICKEN%20POMMS%20150G

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har den på Ultra i Sandvika. :)

Den var iallefall der før jul. Kjøper flere poser hver gang jeg er der :sjenert:

Skrevet

De hadde den på ICA for kanskje ett år siden også :D

chiken pommes er best!

skal lete meg ihjæl for å finne det igjen :bond:

Skrevet

Husker, og savner!

Trodde det var ute av produksjon.

Noen som vet hvor det er å få tak i i Trondheim?

Skrevet

Åh, denne husker jeg. Har ikke sett den på maaange år. Skulle vært mulig å bestilt den på nett, da den ikke finnes her jeg bor, i allefall! :)

Skrevet (endret)

Jeg bor i Bodø jeg..Så hvis noen vet om et sted i Bodø så rop ut!

Kan jo hende det går! Den linken jeg har lagt ved er jo en nettbutikk, og det går an å legge den i handlekurven. Tenkte kanskje jeg skulle prøve det. :)

Edit: Var vist ikke en vanlig nettbutikk..Er et firma som leverer til døren, hehe.

Endret av Teriyaki
Skrevet (endret)

Jeg bor i Bodø jeg..Så hvis noen vet om et sted i Bodø så rop ut!

Kan jo hende det går! Den linken jeg har lagt ved er jo en nettbutikk, og det går an å legge den i handlekurven. Tenkte kanskje jeg skulle prøve det. :)

Åja, det var det ja. Det så jeg ikke :fnise: Da må jeg prøve å bestille den. Det er flere år siden jeg har smakt den, så håper den er like god som jeg husker :jepp:

Edit: Det er det ja. Da blir det ikke bestilling likevel :tristbla:

Endret av Pjusk
Skrevet

Åja, det var det ja. Det så jeg ikke :fnise: Da må jeg prøve å bestille den. Det er flere år siden jeg har smakt den, så håper den er like god som jeg husker :jepp:

Ser ikke ut som en vanlig nettbutikk nå når jeg har sett nærmere på den. :sukk:

Jeg har sendt mail til Maarud da, for å høre om det går an å få tak iden! :) Lurer på om det er graviditeten som jeg at jeg bare MÅ ha! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...