Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame i 30 årene, og skifter profilbilde en gang i halvåret cirka. Får kommentarer som " Nå må da snart bytte profilbilde" etter bare to månder. Så mitt spm til dere er: Hvor ofte bytter du profilbilde? Og er du opptat av disse bildekommentarene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestemmer hvilket bilde og når/om jeg skifter bilde

Gir egentlig blaffen i hva andre måtte mene

Skrevet

Hadde samme bilde for tre år jeg.. :ler:

Bytter når jeg finner et bilde jeg vil ha som profilbilde. Men siden jeg som oftest er bak kameraet, blir det ikke så mange av de heheh.

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Jeg skifter bilde rett og slett når jeg gidder!

Skrevet

Det er ganske nøyaktig 3 år siden jeg lastet opp mitt første profilbilde, og nå er det 52 bilder i mappen. Det vil altså si at jeg i snitt skifter bilde 1,4 ganger i måneden.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bytter når jeg får lyst, og det kan ta måneder mellom hver gang jeg bytter.

Hvem kommenterer hvor ofte man bør bytte bilde? Det har aldri jeg opplevd i hvert fall.

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg bytter bilde etter humør og ettersom jeg finner noen kule bilder! Driter i om folk synes det er ofte eller ei, ingen kommenterer uansett. Det er min profil, mine bilder, min "buisness" :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Et par ganger i året kanskje. Tenker ikke så mye over det. Har aldri opplev at noen påpeker at det er lenge siden heller.

AnonymBruker
Skrevet

Og pleier dere å få bildekommentarer?

ser jo de som har maaange kommentarer, og blir litt lei meg når ingen kommenterer!!

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Jeg har vert medlem siden 2007 og har lagt ut 60 profilbilder. Det vil si at det varierer mellom 1 og 2 bilder i mnd ca.

Får som oftest et par komentarer. Jeg tror komentarene kommer oftere om det er morsome bilder eller bilder med meg og venner på. Det er i vertfall det jeg har opplevd.

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Fra jeg ble medlem på Facebook for nesten fire år siden har jeg hatt fem bilder i profilbildemappen min. Ett av dem brukte jeg bare i et par dager (gikk på den "tegneseriefigur-greia"), så mine profilbilder har m.a.o fått stå nesten et år før utskifting.

Har aldri fått kommentarer om at jeg snart må skifte bilde, og det kunne ikke falle meg inn å bry facebookvennene mine med hva jeg mener er rett bildeskiftingsfrekvens.

Har fått et par kommentarer på profilbildene, og noen "like"s. De andre bildene jeg legger ut i albumene blir gjerne kommentert eller får "like"s.

Endret av Spinell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...