AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg er generelt veldlig opptatt av å spise sundt og holde meg i god form. Jeg trener vanligvis flere ganger i uken, men i det i siste har jeg mistet lysten til å ta vare på meg selv. Jeg klarer ikke lenger å komme meg ut på de faste joggeturene. Turene på treningssenteret er et ork. Får å gjøre vondt verre, har jeg fått et enormt sjokoladesug. Jeg spiser sjokolade litt for ofte. Det går ut over humør og selvtillitt. Jeg føler meg fæl og tenker at jeg like greit bare kan spise mer sjokolade når jeg først er i gang. Er det noen som har det sånn eller som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg gir snart opp!
Fantomina Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg er generelt veldlig opptatt av å spise sundt og holde meg i god form. Jeg trener vanligvis flere ganger i uken, men i det i siste har jeg mistet lysten til å ta vare på meg selv. Jeg klarer ikke lenger å komme meg ut på de faste joggeturene. Turene på treningssenteret er et ork. Får å gjøre vondt verre, har jeg fått et enormt sjokoladesug. Jeg spiser sjokolade litt for ofte. Det går ut over humør og selvtillitt. Jeg føler meg fæl og tenker at jeg like greit bare kan spise mer sjokolade når jeg først er i gang. Er det noen som har det sånn eller som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg gir snart opp! Forestill deg at sjokoladen er full av mark og insekter. For en del år siden da familien var på ferietur, kjøpte vi litt forskjellig i en veikiosk, blant annet et marsipanbrød som jeg skulle kose meg med i bilen. Jeg tok en stor bit, syntes det smakte rart og spyttet ut. Der krydde det av små, hvite mark. Det ble ikke noe mer sjokoladekjøp på lange tider.
loxodonta Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Forestill deg at sjokoladen er full av mark og insekter. For en del år siden da familien var på ferietur, kjøpte vi litt forskjellig i en veikiosk, blant annet et marsipanbrød som jeg skulle kose meg med i bilen. Jeg tok en stor bit, syntes det smakte rart og spyttet ut. Der krydde det av små, hvite mark. Det ble ikke noe mer sjokoladekjøp på lange tider. usj! Det kan meget godt funke for meg... skulle hatt et bilde av det, hengende på skapet mellom måltidene!
Personlig12 Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Du, prøv kromtabletter, fåes i helsekosten. Har funka kjempebra på meg
Benedicte22 Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Heng opp bilder av sexy slanke kropper på kjøleskapet, eventuelt sjokoladeskapet. Så blir nok lysten på noe søtt fort borte. 2
Gjest *Maja* Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Du er nok rett og slett litt treningslei...alle får slike perioder og det er ingenting å stresse med. Det kan være lurt å bare ta deg helt fri fra trening en ukes tid, det pleier å hjelpe meg; Da kommer plutselig lysten tilbake...jeg løper alltid raskere og bedre etter en slik hvileperiode... Når det kommer til sjokoladen; Tenk som de andre sa her at det er snegler og mark og det som er i den. Kommer søtsuget så ta en frukt eller en søt te... Du kommer over kneiken
Spøkelse Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Ingen vits i å fortsette å "kaste bort" dagen selv om du tar en bit sjokolade. Om du får en ripe eller bulk i bilen så tenker du vel ikke "jaja, det var det, nå kan jeg bare rygge inn i ting resten av dagen!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå