Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flaueste jeg har gjort er å spy over hele gutten jeg drev å rota med! Men så endte det med at vi knulla innpå badet da vi skulle bytte klær. Heheh, snåleste!

Endret av 9naah
Videoannonse
Annonse
Gjest zeppelin
Skrevet

Hmmm...

Jeg har opplevd mye flaut i mitt liv. Men det mest tåplige jeg kommer på, er da når meg og en venninne var på besøk hos en herlig,gammel dame for en god stund siden. Vi besøkte henne ofte da da vi var liten.

Vi satt i hver sin stol og snakket også skulle hun vi var hos hente noe på kjøkkenet. Også slapp hun en real promp... :fise:

Hun sa ingenting, og fortsatte mot kjøkkenet. Og vi satt igjen i stuen omtrent sånn: :sjokkbla:

Sjokket gikk fort over til intens fnising. Og av den verste sorten også. Når du vet så godt at du ikke skal le, men du ikke kan np for det.

Damen kom tilbake og satt seg ned med oss. Vi klarte å holde oss ganske greit.. men plutselig klarte ikke jeg å holde meg..

Jeg vet at det var skikkelig teit, men du vet.. latteren som bare mååå ut..

Jeg hadde så vondt i magen av forsøket på å holde latteren inne.. latet som jeg satt fast noe i halsen, og sa raskt at jeg måtte et tur på toalettet..

Der sto jeg bare å så på meg selv i speilet og lurte på når jeg skulle vokse opp. (med et flir om munnen, selvsagt)

:ler::sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Ringe på feil hus for mange år siden. Ringte på hos en gutt i klassen da jeg skulle til en jente i klassen. Det var i nærheten av hverandre og husene lignet.

Da jeg gikk inn i feil bil da jeg skulle ha kjøretime for andre gang.

Tanken på at mamma kunne ha møtt på en av lærerene mine når han hadde drukket en del forrige helg. Er så glad det ikke skjedde.

Skrevet

Vet helt ærlig ikke. Tar meg ikke selv så høytidelig, så er sjeldent jeg blir flau over ting.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tror nok at ståpikk i klassen på ungdomsskolen, som selvfølgelig kom mens jeg sto ved tavla, er det flaueste jeg har opplevd. :sjenert:

Skrevet

misstolket en beskjed fra presten da vi konfirmerte oss og gikk stille ut av rommet i god tro om at all andre fulgte etter men ble fort sendt inn igjen, men da hadde allerede presten sluttet å preke og "all eyes on me"

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke det flausete jeg kommer på men her er en fra igår.

Jeg snakket i telefonen og stod mot vinduet for å se ut. (man kan ikke se inn med mindre man går forbi pga et fjell med vinduet.)

Ene hånden på telefonen og den andre godt plantet ned i trusen siden hårene på venusberg klødde sånn.

Plutselig kommer broren til kjæresten min forbi og glaner på meg. Herregud :hakeslepp::rodme:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har aldri blitt flau over noe jeg har gjort

om andre blir flaue over ting jeg har gjort er noe jeg ikke bryr meg om

• 1 måned senere...
Gjest Dunderungen
Skrevet

Da venninna mi sin mor hadde brennt litt vin til oss. Det smakte lite alkohol, men tenkte ikke mye over det, og ble etter hvert fulle. Dagen derpå, kom moren leende inn, og spurte hvor full vi klarte å bli på vin uten alkohol.

Et bevis på at det meste av rusen gjemmer seg i psyken..

Og ja, vi var ikke gamle knøttene da, må vell ha vært 15/16.

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

:fnise: en venninne og meg var på en leirskole da vi var ca 14-15 år. Venninnen min hadde akkurat spist meieriprodukter, noe hun ikke tåler. En kveld vi hadde fellessamling, fikk jeg venninnen min til å få latterkrampe! Og hver gang hun lo, så prompet hun. Og det gjorde ikke saken bedre. For da lo vi enda mer, og hun fortsatte å prompe.

Lederen stoppet hele møtet og spurte oss om det var noe vi ville dele med resten av gjengen og vi sa selvfølgelig nei. Antar at lederen ikke hadde hørt prompingen, siden det var en ganske stor sal, men alle rundt oss hadde jo fått "gleden" av dette.

Etter møtet gikk venninnen min å glømte se i soveposen sin med et sterkt ønske om å dø, fordi hun var så flau. Men det var visst meg det gikk ut over, da folk kom bort til meg og spurte hvorfor jeg prompet sånn. :fnise: jeg svarte bare kort og enkelt: jeg vet ikke. :fnise:

Men for et spørsmål, da. Hehe.

Det var ikke noe av det pinligste jeg har gjort, selvom jeg ble litt flau jeg også, me. Desidert noe av det morsomte/ rareste jeg har opplevd :fnise:

Gjest finurlig
Skrevet

Da jeg drakk alt for mye vin på tom mage for ca en måned siden, og en tysk utvekslingsstudent måtte holde håret mitt mens jeg spøy, og måtte bære meg hjem! :s

Årets fadder!

• Liker 1
Skrevet

jeg husker da jeg var ung(10 eller 11 år kanskje) og akkurat hadde oppdaget klitten min.. satt i stua og tok bort i meg selv med en pute over hendene for å skjule det (visste av en eller annen grunn at det var litt rart å gjøre det in public tydeligvis).. så spurte pappa hva jeg holdt på med. så sa jeg at det var en sånn deilig følelse jeg fikk der nede.. han bare.. åja.. hmmmm..

dritflaut!

• Liker 1
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Vet helt ærlig ikke. Tar meg ikke selv så høytidelig, så er sjeldent jeg blir flau over ting.

Jeg tar heller ikke meg selv høytidelig, men tror kanskje TS siktet til pinlig/morsomme ting.

Jeg for min del skulle ønske det var et overvåkningskamera som plukket opp hver gang jeg faller o.l :fnise:

Skrevet (endret)

Hmmm...

Jeg har opplevd mye flaut i mitt liv. Men det mest tåplige jeg kommer på, er da når meg og en venninne var på besøk hos en herlig,gammel dame for en god stund siden. Vi besøkte henne ofte da da vi var liten.

Vi satt i hver sin stol og snakket også skulle hun vi var hos hente noe på kjøkkenet. Også slapp hun en real promp... :fise:

Hun sa ingenting, og fortsatte mot kjøkkenet. Og vi satt igjen i stuen omtrent sånn: :sjokkbla:

Sjokket gikk fort over til intens fnising. Og av den verste sorten også. Når du vet så godt at du ikke skal le, men du ikke kan np for det.

Damen kom tilbake og satt seg ned med oss. Vi klarte å holde oss ganske greit.. men plutselig klarte ikke jeg å holde meg..

Jeg vet at det var skikkelig teit, men du vet.. latteren som bare mååå ut..

Jeg hadde så vondt i magen av forsøket på å holde latteren inne.. latet som jeg satt fast noe i halsen, og sa raskt at jeg måtte et tur på toalettet..

Der sto jeg bare å så på meg selv i speilet og lurte på når jeg skulle vokse opp. (med et flir om munnen, selvsagt)

:ler::sjenert:

misstolket en beskjed fra presten da vi konfirmerte oss og gikk stille ut av rommet i god tro om at all andre fulgte etter men ble fort sendt inn igjen, men da hadde allerede presten sluttet å preke og "all eyes on me"

jeg husker da jeg var ung(10 eller 11 år kanskje) og akkurat hadde oppdaget klitten min.. satt i stua og tok bort i meg selv med en pute over hendene for å skjule det (visste av en eller annen grunn at det var litt rart å gjøre det in public tydeligvis).. så spurte pappa hva jeg holdt på med. så sa jeg at det var en sånn deilig følelse jeg fikk der nede.. han bare.. åja.. hmmmm..

dritflaut!

Jeg DØR av latter. :skratte:

Endret av Satellites
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Haha! Så dust! Ser nå at BEGGE mine historier handler om promping :sjenert::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...