AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Har aldri kysset før men tror det kommer til å skje snart. Så jeg lurer egentlig på hva gjør du når du kysser egentlig? Jeg vet du tar leppene på den andre personen sine lepper men hva skjer så? Suger du deg fast eller tar du kjeven opp og ned slik at leppene beveger seg eller hva? Håper noen kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 TS Er ikke en trolletråd eller noe, trenger virkelig hjelp :/ Har ikke lyst å ødelegge alt me jenta jeg har vært ute med ett par ganger nå med å ikke ha noen aning om hvordan en kysser
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Jeg vet heller ikke hvordan man kysser:) Det som man ser på film ser vanskelig ut:P
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Prøv deg fram! Hvis det faller seg sånn kan du si at det er første gangen du kysser. Det er morsommere å prøve seg fram og oppdage ting selv enn å tenke "nå må jeg huske at jeg skal suge på leppen akkurat i deg jeg putter tunga her og huff tro om jeg har dårlig ånde hva tenker hun da oi er dette egentlig godt tro om hun har det godt æææ nå må jeg passe på å flikke tunga på den rette måten."
MsBrightside Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Kan jo svare hvordan jeg liker det... Men husk at alt dette er HELT individuelt!!! Jeg er ikke så stor fan av tunga når man kysser for å kysse. Lippene er sensitive nok til å gjøre jobben, men jeg liker godt når kjæresten min bare kiler litt med tunga når han kysser. De første "feilene" som jeg mener er lette å gjør, men som man ikke tenker på, er at rolig er best. Da har man kontroll, og viser at man er glad i personen fremfor å være desperat. Bruk lippene, ikke sug for mye, så går dette KJEMPEBRA :D Men ja. Dette er min mening. Jeg vil EGENTLIG anbefale deg å prøve selv, alle liker det forskjellig uansett, og man må liksom tilpasse seg til den man skal kysse..
Gjest skrufsa Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Ikke tenk så mye, bare la det skje. Jeg bekymret meg veldig også før jeg skulle gjøre det og leste masse på nettet om "hvordan bli en god kysser" osv... Ikke noe vits i. Det kommer automatisk! Slapp av og nyt det
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Ikke gap for høyt! Var sikker på at den første jeg klinte med kom til å svelge hele hodet mitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå