AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg bor i drammen, og skal til oslo for å se på kjole. Av disse her, hvilken hadde dere besøkt? Eden brud Brudekjolen Agape Unik Ettersom jeg kan se på kartet så er alle disse ca midt i sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Kristins brudesalong er også i Oslo nå Den var i/på Lillestrøm før. Kjøpte selv min kjole derfra. Synes de har så bra service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Aha! Ca adresse eller sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Salongen ligger et lite stykke bak slottet, så det blir vel på frogner/majorstuen. Adressen er skovveien 15, Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Diin på Majorstuen kan kanskje ha kjoler du liker? Har andre merker enn de salongene so tidligere har blitt nevnt. Ellers er Kristins bra:) nb! På diin må du bestille time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 På Kristins er de veldig flinke, kan absolutt anbefale herreavdelingen også! Og på Diin har de nyyydelige kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waterlilli Skrevet 18. mai 2011 #7 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg var innom Brudekjolen, Eden Brud, Agape og Diin i Oslo. Var også innom Queen i Lillestrøm, Romeo & Julie i Asker og en i Hønefoss. Kristins hadde jeg hørt mye bra om, men se svarte aldri på telefonene de 4 gangene jeg ringte dit, derfor ga jeg blaffen i hele salongen. Min erfaring var veldig forskjellig på de forskjellige salongene. På Eden og Agape fant jeg ingenting, det skal sies det var veldig utplukket, men servicen var heller ikke like god som de andre stedene. På Agape kjøper man visst kjolen rett fra racket, noe jeg ikke ble så veldig begeistret for. Queen i Lillestrøm hadde en veldig hyggelig betjening, de åpnet til og med tidligere for meg. Salongen i Hønefoss hadde veldig fordelaktige priser. Brudekjolen hadde stort sortiment og veldig søte jenter som jobbet der, som lyttet og tok seg god tid. Men det var på Diin på Majorstua jeg kjøpte min kjole, det var rett og slett de som hadde kjolen jeg falt for. Det hadde nok blitt Brudekjolen om jeg ikke hadde funnet kjolen min på Diin. Lykke til i jakten på drømmekjolen! 28 Magnolia Avenue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå