Gå til innhold

Hvor finnes pene bukser/dressbukser for unge jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker str. 38/40 i bukser og skulle så gjerne hatt noe annet enn jeans!

En dag jeg var på shopping så jeg en av de butikkansatte hadde på seg en kjempeflott bukse som var som en slags ettersittende dressbukse, bare litt mer uformell, og den hadde loddrette, tynne striper i tre duse farger. Kjempeflott. Skulle ønske jeg visste hvor man får kjøpt sånne bukser- neste gang skal jeg jammen spørre jenta på butikken om hvor hun kjøper klærne sine. :P

Hvor kjøper dere dressbukser og "jobb-bukser"?

Hvilken prisklasse ligger dere på når dere kjøper bukser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Mango har mange slike pen/dress bukser. De er ofte litt lange i beina til meg, men jeg pleier bare å legge dem opp litt. Husker ikke helt prisen på buksene der jeg, men det er vel omkring 4-500.

Skrevet

Det hender jeg finner noe fint på Match Woman. Særlig Mexx synes jeg har mange fine bukser! De jeg har kjøpt ligger på rundt 800,- per bukse.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar! Butikkene dere nevner har jeg aldri handlet hos! Hvor finner jeg Mango, Mexx og Match Woman i Oslo?

Skrevet

Match Woman har de hvertfall på Paleet. Mango har de vel i Vikabuen, tror jeg?

Mexx.....hm, Steen&Strøm eller Glasmagasinet?

Skrevet

Vero Moda hadde noen raalekre tidligere i aar. De svarte med hvite striper paa! (Fantes ogsaa i andre farger, men de svarte var penest!)

Jeg kjoepte ett eksemplar og har aldri faatt saa mange kommentarer om hvor fin og elegant jeg saa ut! Fikk ogsaa hoere at de buksene var raasexy! :lol:

Clea

Skrevet

Mango er rimelig feige når det gjelder buksestørrelser har jeg observert. Tilpasser kun superdupertynne berter, med lange bein og smal midje :-?

Gjest Tristessa
Skrevet

Enig med Tusseline. Er ikke noe særlig høy eller kraftig av meg, men Mango gjør sitt med selvfølelsen. Ikke bra...

Skrevet
Mango er rimelig feige når det gjelder buksestørrelser har jeg observert. Tilpasser kun superdupertynne berter' date=' med lange bein og smal midje :-?[/quote']

Skal være enig med bukselengden, men jeg er ikke supertynn og har funnet mange fine bukser på Mango.

Skrevet
Skal være enig med bukselengden' date=' men jeg er ikke supertynn og har funnet mange fine bukser på Mango.[/quote']

De fleste Mangobuksene er preget av modellformer, som regel dressbukser, med kilometer lange bein og en omkrets rundt øvredelen som jeg helst ikke vil vite målet på engang :roll:

Skrevet

Trenger et sted å kjøpe bukser vi med lange bein og :D

Lite vits for meg å prøve bukser på hennes og mauritz,bik bok og sånn. Ikke lange nok.

Skrevet
Mango er rimelig feige når det gjelder buksestørrelser har jeg observert. Tilpasser kun superdupertynne berter' date=' med lange bein og smal midje :-?[/quote']

åh..jeg trenger handle på mango jeg da....er de i østfold?

Skrevet

Tror bare det finnes tre Mango-butikker i Norge, en i Stavanger og to i Oslo. Kan jo være de har åpnet nye jeg ikke vet om da...

I Oslo ligger det en i Vika og en i Nedre Slottsgate(tror jeg, samme bygning som Steen & Strøm).

Skrevet

... Og angående buksestørrelsen på Mango, jeg er verken spesielt høy eller slank, men jeg har flere bukser derfra som sitter kjempebra. De må bare legges opp et par cm, tar 5 minutter det...

Skrevet

Jeg trenger også Mango - har de ei hjemmeside så jeg kan finne ut om de har butikk i Trondheim?

Gjest Chica i.i.
Skrevet

De har ikke butikk i Trondheim tror jeg:-( Hjemmesiden er www.mango.es Mye fint der ja.

Skrevet
De har ikke butikk i Trondheim tror jeg:-( Hjemmesiden er www.mango.es Mye fint der ja.

Takk for linken ihvertfall - ser ut til at de har webshop :tommelsmil:

Skrevet

Finnes ingen Mango i Bergen, til deg som lurte på det!

Tror noen bukser der må være små, for jeg fikk en bukse av en venninne som ikke kunne bruke den fordi den var for liten.

Den er riktignok litt stor til meg, men så er jeg to størrelser mindre enn henne da!

Skrevet

Nåja. Selv bruker jeg vanligvis 26/32 (noen ganger 25), sliter med undervekt, og er sjeleglad for at det finnes størrelser som passer for oss litt mindre, selvsagt. Men enkelte bukser er til å få bakoversveis av altså (som bare finnes med små størrelser), skikkelig kjipt for dem med normaltvekt, som ikke har nubbesjangs for fem flate øre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...