AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei jeg hadde en sa i okt og har et sterkt ønske om å få en ny spire.Er d flere som sliter med å bli gravid?
Shiry Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg sliter ikke med å bli gravid etter hverken ma/sa, men sliter med å holde på spira etter jeg har blitt gravid. Jeg fikk dog beskjed av legen etter første ma at jeg burde vente en syklus så prøve å bli gravid igjen, da det oftere kunne være lettere å bli gravid like etter ma/sa. Flere av mine venniner har blitt gravide kort tid etter sa, men der er det jo veldig individuelt hvordan kroppen fungerer. Håper en ny spire sitter hos deg snart :D
Niennas Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg er i samme båt som deg. ble gravid i juni ifjor, og jeg mista etter 6 uker. Vi prøvde igjen med en gang, og fikk ikke mensen igjen, fordi jeg ble gravid. Den mista jeg i uke 8-9, og da måtte jeg på utskraping. Vi fikk høre at vi var "superfertile" som klarte å bli gravid etter så kort tid (begge gangene). Jeg har holdt styr på syklusene mine siden september-oktober, og jeg ser at jeg har ujevne sykluser. Jeg vet ikke om jeg hadde det før jeg ble gravid, men det tror jeg ikke, for da fikk jeg mensen nesten på samme dag hver måned. Vi har også prøvd i 3 måneder nå, og ikke fått det til. Jeg vet 3 måneder ikker er så fryktelig lenge, men det er fortsatt tre måneder der det burde ha klaffet. Jeg hadde en stor drøm om å fortelle det til folk i talen min i bryllupet, at jeg var 3-4 måneder på vei...
mitt lille land Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg er i samme båt som deg. ble gravid i juni ifjor, og jeg mista etter 6 uker. Vi prøvde igjen med en gang, og fikk ikke mensen igjen, fordi jeg ble gravid. Den mista jeg i uke 8-9, og da måtte jeg på utskraping. Vi fikk høre at vi var "superfertile" som klarte å bli gravid etter så kort tid (begge gangene). Jeg har holdt styr på syklusene mine siden september-oktober, og jeg ser at jeg har ujevne sykluser. Jeg vet ikke om jeg hadde det før jeg ble gravid, men det tror jeg ikke, for da fikk jeg mensen nesten på samme dag hver måned. Vi har også prøvd i 3 måneder nå, og ikke fått det til. Jeg vet 3 måneder ikker er så fryktelig lenge, men det er fortsatt tre måneder der det burde ha klaffet. Jeg hadde en stor drøm om å fortelle det til folk i talen min i bryllupet, at jeg var 3-4 måneder på vei... Hei Niennas Jeg skjenner meg igjen i d du skriver, har lest dine innlegg her inne. Jeg skal også snart gifte meg:) Hvordan ligger du ann denne måneden? Jeg skal snart i gang med en ny periode nå.
Niennas Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Hei Niennas Jeg skjenner meg igjen i d du skriver, har lest dine innlegg her inne. Jeg skal også snart gifte meg:) Hvordan ligger du ann denne måneden? Jeg skal snart i gang med en ny periode nå. Heisann! Denne måneden er jeg virkelig forvirra, for jeg har ikke fått eggløsning, selv om jeg skulle fått det rundt den 23 mars (tror jeg det var). Er nå på dag 32, og går bare å venter på mensen. Opplevde spotting igår (et tørk ved dobesøk så var det borte, og kom ikke tilbake igjen heller), og har selvfølgelig prøvd to forskjellige graviditetstester, begge med negativt svar. Synes dette er en skikkelig røre! Men har bestilt time til legen i slutten av måneden, så får håpe at det er noe han kan gjøre med syklusene mine iallefall Håper det går bra med deg/dere også Og gratulerer, og lykke til med bryllupet til sommeren! Jeg håper vi begge får en skikkelig flott dag:D Når gifter du deg?
mitt lille land Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Heisann! Denne måneden er jeg virkelig forvirra, for jeg har ikke fått eggløsning, selv om jeg skulle fått det rundt den 23 mars (tror jeg det var). Er nå på dag 32, og går bare å venter på mensen. Opplevde spotting igår (et tørk ved dobesøk så var det borte, og kom ikke tilbake igjen heller), og har selvfølgelig prøvd to forskjellige graviditetstester, begge med negativt svar. Synes dette er en skikkelig røre! Men har bestilt time til legen i slutten av måneden, så får håpe at det er noe han kan gjøre med syklusene mine iallefall Håper det går bra med deg/dere også Og gratulerer, og lykke til med bryllupet til sommeren! Jeg håper vi begge får en skikkelig flott dag:D Når gifter du deg? Hei Jeg var nesten sikker på at jeg var gravid denne måneden, men nei nei da:( Jeg skal snart bestille meg en time hos legen for å sjekke hormoner og sånn, håper d kan hjelpe.Jeg skal gifte meg i utlandet blir i mai/ juni en gang. Ha en fin vår dag! Fortell meg hvordan d går med deg da:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Jeg har hatt 2 SA iløpet av 4 mnd.. og nå er jeg gravid igjen. Men av en eller annen grunn tror jeg at jeg mister denne gangen også. Er 6+4 idag, og skal på ultralyd om et par uker for å se om det er noe liv der inne. Jeg var litt kvalm for et par uker siden men nå har alle symptomer blitt borte bortsett fra ømme pupper. Så jeg lever i angst en stund fremover nå. Kjedlig å miste flere ganger på rad!
mitt lille land Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg har hatt 2 SA iløpet av 4 mnd.. og nå er jeg gravid igjen. Men av en eller annen grunn tror jeg at jeg mister denne gangen også. Er 6+4 idag, og skal på ultralyd om et par uker for å se om det er noe liv der inne. Jeg var litt kvalm for et par uker siden men nå har alle symptomer blitt borte bortsett fra ømme pupper. Så jeg lever i angst en stund fremover nå. Kjedlig å miste flere ganger på rad! Jeg krysser fingrene for at d går bra denne gang for deg. Ikke bekymre deg så mye:)Jeg hadde den samme følelsen da jeg var gravid at noe var galt.Så jeg vet hvordan d er.
Niennas Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Jeg har hatt 2 SA iløpet av 4 mnd.. og nå er jeg gravid igjen. Men av en eller annen grunn tror jeg at jeg mister denne gangen også. Er 6+4 idag, og skal på ultralyd om et par uker for å se om det er noe liv der inne. Jeg var litt kvalm for et par uker siden men nå har alle symptomer blitt borte bortsett fra ømme pupper. Så jeg lever i angst en stund fremover nå. Kjedlig å miste flere ganger på rad! Dette er ikke noe god følelse! For å roe deg litt ned, så kan du gjøre to forskjellige ting: Ta blodprøver( 2-3 med noen dager mellomrom. Hvis HcG stiger, så er du fortsatt gravid). spandere på deg en privat gynekolog som kan ha en vaginal ultralyd. Du skal nemlig kunne høre hjertelyden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå