AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Ja, hva vil dere lese om i bladene? hva ville tiltrukket deg som kunde til å kjøpe et blad? hva ville du det skulle inneholdt? manlige modeller? humor? historier fra virkeligheten? kunnskap? vitenskap? ja, hva?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilali Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 For min del; historier fra virkeligheten, kunnskap og vitenskap, noe mote/sminketips- kanskje á la "bli ny", gjerne noen flotte menn (og kvinner)... En blanding av KK, Hjemmet, Vi menn og Illustrert vitenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kunne tenkt meg et blad som inneholder en god blanding av alt. Ikke bare bilder av ting, små setninger om sminke og sex. Gjør meg ikke noe om det omhandler en del om mote, men kanskje det kunne vært litt mer om moteverdenen, ikke bare "KK`s sommermote" hvor KK redaksjonen selv "bestemmer" hva som er på mote. Det får gjerne være et par artikler om interiør også. Og gjerne litt godt og blandet om alt annet også, alt fra humor til vitenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kunne tengt meg noe ala FHM i jenteversjon. Det er en kjempe kjekt blad, men kunne slengt inn noen menner i tillegg til kvinnene og kanskje litt mere duppedingser som kvinner intresserer seg for. Og litt mindre biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 En blanding av KK, Hjemmet, Vi menn og Illustrert vitenskap På toppen av disse bladene skulle jeg gjerne blandet inn Villmarksliv, Forbrukerrapporten, Bonytt, D2, A-magasinet og Cosmopolitan (UK edition, takk) også. Med andre ord: passe bredde, passe dybde, litt utfordrende, litt overflatisk, mote, design, samfunn, friluftsliv, samliv og bolig/hjem. Jeg liker dessuten godt spaltistene som skriver på en spissfindig, humoristisk og av og til provoserende måte om ulike tema, slik f.eks Christine Koht gjør i A-magasinet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skulle ønske det fantes kvinneblader som var litt mer intelligente... Vi Menn har f.eks en fin blanding av manneting, pene damer og genuint interessante artikler. I alle damebladene jeg har vært borti står det nøyaktig det samme hver gang: Disse klærne skal du gå i nå (40 glossy sider med magre damer som poserer i klær jeg ikke liker), dette elsker menn (den samme regla som alltid, sexy jenter med selvtillit, bla bla), intervju med random kjendis-dame: "Jeg kan være en skikkelig bitch", finn DIN øyenskyggefarge (enda en artikkel med sminketips for de som har helt kald eller varm hudtone), SEXTIPS!! (I store bokstaver på forsiden, intet nytt under solen), vær fin til <insert høytid/sesong here>-festen (100 stygge kjoler med paljetter + sko som alle kommer til å le av om 5 år). Jeg liker å lære noe nytt når jeg leser! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg for min del foretrekker spesialblader. Blader som har "litt om alt" ender ofte opp med temmelig overfladiske artikler, uansett hvor interessante temaene de tar opp er. Det er jo også temmelig forståelig, man kan jo ikke gå så langt i dybden når man skal favne vidt. Derfor foretrekker jeg spesialblader om det jeg interesserer meg spesielt om, f.eks hunderaser og hundetrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg for min del foretrekker spesialblader. Blader som har "litt om alt" ender ofte opp med temmelig overfladiske artikler, uansett hvor interessante temaene de tar opp er. Det er jo også temmelig forståelig, man kan jo ikke gå så langt i dybden når man skal favne vidt. Derfor foretrekker jeg spesialblader om det jeg interesserer meg spesielt om, f.eks hunderaser og hundetrening. Forsåvidt jeg også, men det er så få innenfor mine interessefelt, og de som finnes er så dyre (digital artist eller imagine FX koster 149 pr stk, og det er bare én av mine interesser). Kanskje jeg kunne klart å spore opp noe fra utlandet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #9 Del Skrevet 7. april 2011 Blader som er siktet til kvinner, og ikke kun moteintresserte kvinner. Hadde kost meg med å kjøpe et dameblad med blider av hunks + artikler som i Vi Menn, men det selger visst dårligere. Så takk skal dere ha medkvinner. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 7. april 2011 #10 Del Skrevet 7. april 2011 Blader som er siktet til kvinner, og ikke kun moteintresserte kvinner. Hadde kost meg med å kjøpe et dameblad med blider av hunks + artikler som i Vi Menn, men det selger visst dårligere. Så takk skal dere ha medkvinner. :gjeiper: Konseptet har visst vært prøvd ut, men forsider med sexy hunks med tunga i en orkidé selger visst ikke like godt som sexy damer som spiser kjærlighet på pinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. april 2011 #11 Del Skrevet 7. april 2011 Vitenskap, underlige historier, litteratur, film, musikk osv. Faktisk leser jeg mange av artiklene til side3.no, med unntak av de som handler om babes og lignende. Synes historier fra virkeligheten (da mener jeg ikke sånne cheesy historier du finner i Hjemmet) er mer spennende enn mote og modeller. Det skal sies, jeg liker litt sladder også, jeg må innrømme det, men jeg liker aller best å lese blader som f.eks Illustrert vitenskap. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #12 Del Skrevet 8. april 2011 Konseptet har visst vært prøvd ut, men forsider med sexy hunks med tunga i en orkidé selger visst ikke like godt som sexy damer som spiser kjærlighet på pinne... Hva med en kombinasjon av en pen dame og en bra mann da? etter alle svarene her så ønsker damer seg et blad med nytt innhold for hver side omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 8. april 2011 #13 Del Skrevet 8. april 2011 Synes A-magasinet er ett relativt bra lettlest "lese-liggende-på-sofa-blad". Kan egentlig ikke fordra dame-blader. Syns de er giftige. Alt jeg får ut av dem er hvorfor jeg ikke er bra nok som jeg er og hvor mye tid og penger jeg bør bruke på utseende mitt og min bolig for å være bra nok, krydret med manipulerte bilder av sykt tynne hunnkjønn uten porer. Ikke særlig gode verdier eller positiv innspirasjon syns jeg. Vet jeg slår inn en åpen dør men følte for at det ble nevnt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #14 Del Skrevet 8. april 2011 Synes A-magasinet er ett relativt bra lettlest "lese-liggende-på-sofa-blad". Kan egentlig ikke fordra dame-blader. Syns de er giftige. Alt jeg får ut av dem er hvorfor jeg ikke er bra nok som jeg er og hvor mye tid og penger jeg bør bruke på utseende mitt og min bolig for å være bra nok, krydret med manipulerte bilder av sykt tynne hunnkjønn uten porer. Ikke særlig gode verdier eller positiv innspirasjon syns jeg. Vet jeg slår inn en åpen dør men følte for at det ble nevnt.. ER litt vanskelig å leve opp til et photoshop ideal ja ALT blir jo fikset på.. er så tåpelig att.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 8. april 2011 #15 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg finner det jeg trenger på nettet Blader er blitt så dyrt så det er boikottet. Kjedelige er de også. Manneblader: Nakne damer. Dameblader: Nakne damer. How ironic... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #16 Del Skrevet 8. april 2011 Det finnes vel like mange svar som det finnes kvinner. Jeg vil gjerne lese blader uten modeller (verken menn eller kvinner), men med vanlige mennesker i alle aldre. Det må gjerne være vitenskapelige artikler og tips om nye tekniske duppeditter (alt fra små gadgets til pc og tv), men skrevet i et ikke-teknologisk språk. Jeg vil f.eks. vite om nyttige pc-programmer jeg kan benytte i hverdagen, ikke lese om prosessorer, gigabyte og sånt som i mine ører blir blablabla. Matoppskrifter er kjekt (jeg leser mye matmagasiner), litt kreativ hobby (ikke hekling og strikking), reise, foto osv. Jeg liker at blader handler om mye forskjellig, det er helt ok at det blir litt overflatisk og enkelt. Når jeg vil lese noe med mer dybde leser jeg bøker eller bruker seriøse nettsider med oppdatert informasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #17 Del Skrevet 8. april 2011 Hva med en kombinasjon av en pen dame og en bra mann da? etter alle svarene her så ønsker damer seg et blad med nytt innhold for hver side omtrent Ja, ikke sant? Det er jo sånn damer er. Eller, oi, vent litt. Er ikke alle damer helt like, sier du? Er de individer med forskjellige meninger og interesser? Næh, er du helt sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 8. april 2011 #18 Del Skrevet 8. april 2011 En miks av Illustrert vitenskap, Iform og FHM. Det kommer nok aldri til å skje, men lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayla Skrevet 8. april 2011 #19 Del Skrevet 8. april 2011 Enig med flere andre som har svart her. En blanding av Vi Menn og FHM med bilder av sexy menn! Noen tester er jo alltid morsomt, flauser, og gode råd. Intime historier, menn svarer, osv. Ikke 40 bilder av modeller med stygge klær, side ut å inn med reklame for sminke, vis heller hvordan man sminker seg, steg for steg i steden. Trenger ikke ha bilder av syltynne modeller over alt, vi vil heller se normale, veltrente modeller, dei er et mye bedre forbilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #20 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, ikke sant? Det er jo sånn damer er. Eller, oi, vent litt. Er ikke alle damer helt like, sier du? Er de individer med forskjellige meninger og interesser? Næh, er du helt sikker? Var det det jeg sa eller? > Mente at om man skulle lagd et blad som tilfredstilte alle så hadde det vært forskjellig innhold på hver eneste side av bladet. Ingen vits å dra det ut av proposjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå