Gå til innhold

Loppemarkeder i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Endelig loppemarkedsesong :hoppe:

Det er veldig mange loppemarkeder i og rundt Oslo til helgen: http://www.loppemarkeder.com/category/helgen-9-og-10-april-2011/

Lurer på om noen har erfaringer med noen av de - størrelse og hva slags ting de ulike har mye/lite av?

Selv har jeg bare vært på Sagene skole før, var vel medium stort og med ganske mange fine ting, en del møbler, men også veldig mange folk med sans for de kule tingene ;) Hva som er kult er selvfølgelig subjektivt, men jeg er ihvertfall mest på jakt etter retro teak-møbler, kjøkkenting, lamper og en sykkel. Noen tips?

Flere som har tenkt seg på loppemarked i helgen? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på den på Nordseter for noen år siden. Var masse fint der :) Bl.a masse sykler. Jeg syntes det var stort, de hadde masse klær, møbler -- u name it. Men vet ikke hva du anser som stort da? De i sentrum er kanskje større, pga. større skoler?

Takk for lenke, jeg skal ut å raide div loppemarkeder på lørdag ;)

Skrevet

gikk igjennom Grünerløkka Birkelunden på en lørdag/søndag. Der var alt mulig.

Pleier det ikke å være under ved Waterlandsbrua på grønnland også?

Skrevet

Det er jo ingen vitenskap, dette, men jeg har skrevet et innlegg om det på bloggen min. Hvis du vil finne ut hvor store skolene er, står elevtallene stort sett på Wikipedia. Dette trenger ikke nødvendigvis å være proposjonalt med størrelsen på loppemarkedet.

På loppemarkedet i Birkelunden har de en del fint innen kjøkkentøy og den slags, men det er veldig overpriset i forhold til de fleste skoler. Dessuten er det jo hver helg, ville ikke kastet bort denne supre loppemarkedhelga der :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier det ikke å være under ved Waterlandsbrua på grønnland også?

Jo, men der må man tråle gjennom en god del skrot for å finne noe brukbart. Og jeg blir ikke overrasket om noen forteller meg at store andeler av det som selges er tyvgods.

Skrevet

Det er loppemarked på Smestad i helgen, det pleier å være temmelig stort. Masse møbler og kjøkkenutstyr pleier det også å være!

Endelig er loppemarkedsesongen i gang! :danse:

Skrevet

Takk for tips! Gleder meg! :)

Lykke til i jakten dere andre som skal også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...