AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Har aldri, ihvertfall ikke som jeg husker hatt urinveisinfeksjon, men har fått det nå. Og lurer på om man kan ha sex selv om man har det? Er dette lite hygienisk? eller har det ingenting og si? (Vet at urinrøret ikke ligger i skjeden, bare så folk vet det). Legene er litt usikre på om det kan være nyrebekkenbetennelse jeg har og. Så lurer på det samme her? Håper noen kan svare. Er usikker, for har hørt forskjellig, Kan hende dette er veeeldig dumt spm. men har verken hatt sex i lang tid eller hatt urinveisinfeksjon som jeg kan huske. Om du tenker på det med muligens to diagnoser, så er du ikke sjuk nok. Det er vel det siste folk tenker på, makter....
Gjest tinydancer Skrevet 24. mai 2012 #22 Skrevet 24. mai 2012 Ok, takk for respons ang. sex. Skal prøve å holde meg unna (er faktisk ikke kjæresten min som synes det er verst å vente) til jeg er blitt helt frisk. Men er det noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan trene? Savner å danse og vil gjerne komme i gang så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå