AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg er på jakt etter en bh som sitter bra. Jeg bruker størrelse 70B og har ingen problemer med å finne rett størrelse. Problemet er at de sjelden sitter bra. De sitter så fint når jeg prøver de i butikken, men etter å ha brukt de en stund kommer problemene. Problemet er at brystvortene synes, de kommer litt ut på siden oppe, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men håper at noen forstår hva jeg mener. Noen som kan anbefale en god pen bh, pris spiller ingen rolle.
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Hvis brystene "tyter" litt ut over kanten, kan det hende du bruker feil størrelse. Har du prøvd å gå opp en cup-størrelse? Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg har vært fornøyd med bh-er fra Triumph.
Antlers Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 (endret) Det høres ikke ut som om du bruker riktig størrelse når slikt skjer. Om brystvortene synes er cupen enten for stor (slik at du kan se dem pga. en glippe mellom bryst og bh), eller - mest sannsynlig - for liten (slik at brystet sklir litt ut av cupen). En BH som passer skal sitte skikkelig rundt ryggen - den skal ikke kunne dras ut mer enn et par cm fra ryggen. Selve spilen skal ikke være i kontakt med brystet, men ligge rett utenfor, slik at hele brystet blir holdt på plass inni cupen. Jeg brukte lenge 80-85 D-DD, og det passet jo forsåvidt greit - i den forstand at brystene ble dekket i alle fall. Den riktige størrelsen min er 75H, og da sitter BH-en som den skal sitte. Ingen glipper, sklir ikke opp på ryggen, og brystene forsøker ikke å rømme ut av cupen. Jeg anbefaler virkelig at du enten får målt deg skikkelig, eller at du prøver andre størrelser (gjerne mindre omkrets + større cup). Ta en titt på en av disse videoene, så kanskje du kjenner igjen noen av problemene som kan oppstå http://www.bravissimo.com/perfectfit/fitting-video/ Endret 7. april 2011 av Antlers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå