Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i bergen så er godt vandt med regn og dårlig regn.

gifter meg om 9 dager og er så redd for at det skal bøtte ned. tenker mest da på at ikke frisyren og sminken skal bli ødelagt.

er det noen som har giftet seg i øspøs regn?

hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Bor i bergen så er godt vandt med regn og dårlig regn.

gifter meg om 9 dager og er så redd for at det skal bøtte ned. tenker mest da på at ikke frisyren og sminken skal bli ødelagt.

er det noen som har giftet seg i øspøs regn?

hvordan gikk det?

Svigerinnen min giftet seg for to år siden i Bergen, og kan ikke si det var fint vær, men det gikk kjempe fint, hår og sminke holdt seg kjempe bra, bare husk og ha med en paraply;) Lykke til og krysser fingrene for at dere får flott vær med mye sol og varme;)

Skrevet

Vi hadde en dag med skiftende vær - litt regn og litt vind, men hadde en flott dag likevel.

Jeg hadde en fin, hvit paraply, som holdt regnet unna da det kom noen dråper utenfor kirken, og som også var flott på noen av bildene vi tok med fotografen. Vi hadde heldigvis en del oppholdsvær også, så det var opphold under mesteparten av fotograferingen. Da regnet nærmet seg mot slutten fortsatte vi litt til, og fikk da noen fine paraplybilder. Den dramatiske himmelen med skyer i ulike gråtoner ga en flott bakgrunn til vårt favoritt-bilde - så høysol er ikke nødvendigvis det beste.

Skrevet

Når det gjelder bilder er aldri høysol det beste, bedre med litt overskyet. Når det gjelder resten av dagen er jo sol fint.

Gjest hopeful
Skrevet

Vi hadde øspøs regnvær hele dagen! Måtte selvsagt droppe utendørs fotografering, men ellers gikk dagen som planlagt! Været spilte overhodet INGEN rolle. Vi fikk drømmebryllupet og det la på ingen måte noen demper for oss. Tross alt så betyr været veldig lite når alt kommer til alt :rodmer:

Men jeg innrømmer at jeg tenkte veldig mye på det i forkant!

Skrevet

Hvordan det gikk? Vi ble skilt.

...men det var neppe værets skyld. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...