Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter (..og gutter)

Vet ikke om dette er rett plass å plassere denne tråden, men jeg prøver.

I det siste har jeg ofte drømt at typen dumper meg. Drømmene er ulike hver gang og det er alltid forskjellige grunner. Men ender alltid i at han dumper meg. Dette begynner jeg å bli veldig lei av, da jeg noen ganger har våknet opp at jeg har skreket. Flere timer etter je har våknet går jeg også å tenker på dette.

Vi har et flott forhold og jeg vet han er kjempe glad i meg og ikke kommer til å dumpe meg. :rodmer: Men hvorfor drømmer jeg dette da, og hva kan det bety?

Videoannonse
Annonse
Gjest krystallen
Skrevet

Ja jeg sendte jo svar men, det ble ikke sendt *dumme hurtigsvar*

Skrevet

Ingen??? :sjenert:

Gjest krystallen
Skrevet

Joda jeg glemte bare ut dette innlegget.

Du må gi meg mer enn det der.

Hva sa han i drømmen, hva sa du, hvor var dere(sted), hvilken følelser hadde du ?

Skrevet

Joda jeg glemte bare ut dette innlegget.

Du må gi meg mer enn det der.

Hva sa han i drømmen, hva sa du, hvor var dere(sted), hvilken følelser hadde du ?

Det er forskjellig fra gang til gang. I den siste drømmen så var vi hjemme, og han sa han trengte tid alene da han syntes jeg var kjedelig. Han satt i sofaen mens jeg surret rundt i stua mens jeg gråt. Han brydde seg ikke, sa bare jeg var kjedelig å være sammen med og ville ha pause. Følelser jeg hadde: Var knust, lei meg, frustrert, rådvill, ensom.

I en annen drøm skulle vi gifte oss, men han slo opp når vi sto ved alteret, dette fordi jeg ba noen være stille i kirka. Han var likegyldig te å slå opp, jeg følte det samme som i den andre drømmen.

Resten av drømmene klarer jeg ikke huske så mye av, husker bare at det ble slutt i forskjellige sammenhenger. I alle er han likegyldig og jeg helt fra meg, knust i sorg.

Gjest Tjoms
Skrevet

"To dream that your boyfriend or girlfriend is breaking up with you, indicates that your relationship is moving to the next level. In a way, it is an end to something; you are leaving some past behind. At the same time, it is the start of something new or better. It is important to remember that such a dream is not an omen that the relationship is not working out. As a relationship evolves and grows, it also changes."

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på at det ligger et skjult budskap i drømmende dine.

Likevel er det slik at drømmer kan være preget av det vi tenker på og er opptatt av når vi er våkne. Drømmene dine vil gjenspeile det livet og den virkeligheten du lever i, men de har ikke noen universell betydning som gjelder for alle. Noen drømmer kan gjenspeile hendelser fra langt tilbake som du har glemt, men som likevel ligger lagret i hukommelsen.

Min første tanke da jeg leste om drømmene dine, er at de handler om angst for at det skal skal bli slutt mellom dere. Har du opplevd et vondt brudd tidligere, og er redd det skal skje igjen? Har du dårlig selvtillit ovenfor kjæresten? Du skriver at dere har et flott forhold. Kanskje du nettopp derfor er redd det skal bli slutt mellom dere? Om dette stemmer vet du best selv. Kanskje drømmende kan få deg til å snu negative tanker og bli mer trygg på deg selv?

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på at det ligger et skjult budskap i drømmende dine.

Likevel er det slik at drømmer kan være preget av det vi tenker på og er opptatt av når vi er våkne. Drømmene dine vil gjenspeile det livet og den virkeligheten du lever i, men de har ikke noen universell betydning som gjelder for alle. Noen drømmer kan gjenspeile hendelser fra langt tilbake som du har glemt, men som likevel ligger lagret i hukommelsen.

Min første tanke da jeg leste om drømmene dine, er at de handler om angst for at det skal skal bli slutt mellom dere. Har du opplevd et vondt brudd tidligere, og er redd det skal skje igjen? Har du dårlig selvtillit ovenfor kjæresten? Du skriver at dere har et flott forhold. Kanskje du nettopp derfor er redd det skal bli slutt mellom dere? Om dette stemmer vet du best selv. Kanskje drømmende kan få deg til å snu negative tanker og bli mer trygg på deg selv?

Tror mye stemmer i det du skriver. Vi har et flott forhold og jeg stoler på han og vet han bare vil ha meg. Men har vært igjennom et brudd tidligere, så er vel redd det skal skje igjen..

Er nok bare meg selv som er livredd for at det skal bli slutt. Tenker ikke over dette til daglig og når jeg er våken er jeg ikke redd for at det skal bli slutt, for vet at det aldri vil skje :rodmer: Men kanskje underbevistheten min er litt redd.. Får bare håpe drømmene slutter snart, er veldig slitsomt...

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg håper du blir kvitt de vonde drømmene snart, lykke til! :)

Gjest krystallen
Skrevet

Det å være alene kan betyr at du ikke skal involvere andre i det du gjør.

Ensomhet viser det motsatte av hva som kommer til å skje.

Vil du at jeg skal se i tarotkorta for deg ?

Skrevet

Det å være alene kan betyr at du ikke skal involvere andre i det du gjør.

Ensomhet viser det motsatte av hva som kommer til å skje.

Vil du at jeg skal se i tarotkorta for deg ?

Ja, gjør det :jepp:

Gjest krystallen
Skrevet

Okei. Kan legge de opp for deg i morgen så sender jeg svar på privat melding :)

Gjest krystallen
Skrevet

Jeg må nesten spørre deg. Hva er det med deg og bryllup ? :)

Skrevet

Jeg må nesten spørre deg. Hva er det med deg og bryllup ? :)

Gjør det :)

Bryllup? Tenker du i drømmene? Jeg har vel litt lyst til å gifte meg da.. hehe :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...