Gjest Om&men Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Har tenkt litt, og er ikke kjempeflink til å arbeide i grupper og slikt. Men ønsker selvsagt å bli noe, og håper på å ende opp med en grei karriere. Er det noen som vet hvordan det er å ta bachelor på internett mot det å skulle ta det på høyskole/universitet? Har hørt prat om at du må levere inn mye mer arbeid når du studerer over internett, mens på skole er det mye lettere.
Gina_ Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Det er ikke alltid så mye gruppearbeid, for min del har det kun vært i metodefag. Ellers er det en nyttig erfaring å lære seg å jobbe i grupper, men det passer jo ikke for alle. Syns uansett ikke du skal la det stoppe deg! I mine fag er det ikke mye innleveringer, egentlig bare eksamen. Jeg vet ikke hva du ønsker å studere, så litt vanskelig å svare på internett vs universitet akkurat der. Jeg har ikke prøvd internett-undervisning, men jeg vil tro det er litt verre fordi du må være veldig strukturert, og ikke har noen å prate fag med. Jeg har bare positive erfaringer med å ha noen å diskutere med, og det er jo mye mer sosialt på et fysisk universitet
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Du burde ikke studere via nettet hvis ikke det er den eneste muligheten du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå