Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Om&men
Skrevet

Har tenkt litt, og er ikke kjempeflink til å arbeide i grupper og slikt. Men ønsker selvsagt å bli noe, og håper på å ende opp med en grei karriere.

Er det noen som vet hvordan det er å ta bachelor på internett mot det å skulle ta det på høyskole/universitet?

Har hørt prat om at du må levere inn mye mer arbeid når du studerer over internett, mens på skole er det mye lettere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid så mye gruppearbeid, for min del har det kun vært i metodefag. Ellers er det en nyttig erfaring å lære seg å jobbe i grupper, men det passer jo ikke for alle. Syns uansett ikke du skal la det stoppe deg! I mine fag er det ikke mye innleveringer, egentlig bare eksamen. Jeg vet ikke hva du ønsker å studere, så litt vanskelig å svare på internett vs universitet akkurat der.

Jeg har ikke prøvd internett-undervisning, men jeg vil tro det er litt verre fordi du må være veldig strukturert, og ikke har noen å prate fag med. Jeg har bare positive erfaringer med å ha noen å diskutere med, og det er jo mye mer sosialt på et fysisk universitet :)

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke studere via nettet hvis ikke det er den eneste muligheten du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...