Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar å trykkeopp masteroppgaven på UiO?

Må beregne tid slik at jeg rekker å levere innen fristen:)

Skrevet

Er det ikke lettest å kontakte trykkeriet og høre? Kan sikkert variere etter hvor mye de har å gjøre, og det vet jo bare de.

Lykke til med innspurten!

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke lettest å kontakte trykkeriet og høre? Kan sikkert variere etter hvor mye de har å gjøre, og det vet jo bare de.

Lykke til med innspurten!

De svarer ikke:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ikke trykkeriet på UiO, men gikk til et sted som ikke lå ved studiestedet, og de trykket opp på stedet. Bare rett inn, rett ut, med det ferdige produktet i hånda.

Skrevet

På UiO tar det 3-4 dager :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ikke trykkeriet til UIO fordi jeg ville ha så mye tid som overhodet mulig. Fikk trykket på dagen hos Postcom.

Skrevet (endret)

De tre ekstra dagene det tar på UiO klarer man å skrive inn tidligere hvis man vil :) Hvor mye koster ti eksemplarer av masteroppgaven på feks. postcom? Jeg syns, med fare for å virke gjerrig, at det er greit å få det gjort der det er gratis..

Endret av Hecubaa
Skrevet

Det står klart og tydelig på sidene deres:

Trykketid: 3-4 hele virkedager. Starter idet vi har mottatt både rekvisisjon og pdf fil.

Om du holder til på Blindern så er det en CopyCat på Forskningsparken. De har 24-timers garanti på trykking av masteroppgaver. Men det koster jo litt, da.

Hvor mye betalte du på postcom, AB?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...