Frk. Belle Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg pleier å betale 1000-1500kr for løpesko, men alle er ikke villige til å betale så mye.. Har venner jeg prøver å få med ut på løpetur, men de klager på at de ikke har sko og ikke vil bruke SÅ mye penger på det.. (de er også usikkre på hvor mye de kommer til å løpe etc.) Finnes det OK sko til rundt 500kr? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 XXL har jogge sko i alle pris klasser. de har noen asics joggesko på tilbud nå. selv har jeg nike og addidas. de addidas skoene (addidas allegra) får mann fra 400kr på gsport. jeg synes de er herlig å jogge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Følg med i tilbudsavisene frå sportsbutikkane! Dei har mykje tilbod på joggesko for tida. Eller kanskje SmartClub eller liknande? Dei har v og til gode tilbod på merke-sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 XXL har gode sko ja, kjøpte et par asics løpesko for 399 i forrige uke, tenkte jeg skulle bruke de til jeg fikk kjøpt meg nye ordentlige sko. I går kjøpte jeg de helt nye reebok skoa til 899kr, og jeg må si at de asics'ene er like gode å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Witten Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Det finnes mange gode joggesko til en billig penge. Ofte er det liten for de som løper lite å kjøpe veldig dyre joggesko. Det er ikke alltid du kjenner forskjell heller. Her er er par linker til gode joggesko til den prisen du ønsket deg: http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/gel-nimbus-12-w-1062997 http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/gel-cumulus-12-w-1062999 http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/gt-2150-dame-1059185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kjøpte Asics GEL-Kayano 16 på nett for ca. 440 kr for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Mange butikker selger løpesko til barn, som går opp til str 39 slik at også voksne kan bruke dem. Så da kan man få halv pris på mye. De er av god kvalitet. Tror det var XXL jeg så det på sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #8 Del Skrevet 8. april 2011 Følg med på tilbudene! Kjøper selv alltid en av toppmodellene, men aldri til fullpris. Ellers så hadde jeg selv aldri ville ha jogga med en dårlig dempa joggesko, da mine bein fort merker det i både ankler og spesielt legger. (Asfalt er for min del uaktuelt uannsett.) Så- tenk igjennom hva du skal bruke skoa til, og hvor mye løping betyr for deg! Deler du kronene skoa koster utover året og løpeturene, er det ikke mange kronene. Kontra alt man glatt bruker på treningsklær osv. Er man stor og tung, bør man ivertfall ha en god sko. For å oppsummere- jeg er glad i å trene, og spytter glatt i de ekstra kronene en god sko koster. Du finner billige modeller, du finner barnesko (som ikke er beregna for en voksen, tyngre person) osv, og det funker nok fint for mange. Mulig det funker for en stund, og pltuselig har man problemer med ankler, legg, knær... Løping sliter, og det viktigste man trenger er jo nettopp en god sko! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå