AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei! Jeg og min samboer har et bra sexliv, bortsett fra at han alltid er misfornøyd med at det er for sjelden. Dette har vært et problem i alle årene vi har vært sammen, og det ser ikke ut til at det kommer til å forandre seg. Situasjonen er at han stadig går rundt og er sur på meg og jeg føler press på meg til å ha sex selv om jeg ikke har lyst. Jeg har prøvd alt jeg kan, men jeg har bare ikke lyst så ofte som han ønsker. Forrige uke hadde vi sex 3 ganger, men nå er det 4 dager siden sist, og i dag var han pottesur. Dette tærer på og ødelegger selvtiliten min. Jeg vet ikke om jeg orker å ha det sånn for alltid.... er dette et vanlig problem? Hva kan jeg gjøre?
Gjest Undreren Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Som mann kan jeg da ikke annet enn å tenke: Hvorfor vil du ikke ha mer sex? Hvorfor har du ikke mer lyst? Synes du ikke sexen er bra nok? Hvor mye synes du er nok? Hvor mye av dette har du kommunisert til typen din? Avviser du hans sexuelle tilnærminger på en forståbar (for han) måte? Det finnes alltid perioder med mer sex og mindre sex i et forhold. Men om du sier dette til typen din og han samtidig oppfatter at det aldri er bedre tider enn gjennomsnittlig og dårligere tider, ja da har dere to et problem om dere ikke er gode på kommunisering. Som mann kan jeg også si at det finnes knapt noe jeg synes er værre enn å bli avvist stadig av dama si (særlig om grunnen er uforståelig).
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 3 ganger forrige uke? Som i at dere HAR sex flere ganger i uka, og ENDA går han rundt som en furten unge? Vel, enten får han justere seg og runke. Eller så får du dumpe den umodne egoisten og finne en som har respekt for deg. 1
Redbull Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Hahaha, han hadde IKKE fått sex om han ble pottesur når han ikke fikk! Da hadde vi vært inne i en ond sirkel!! 1
Gjest MikeWaters Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Spåkula mi sier at dere ikke har lenge igjen, med mindre dere begynner å sette ord på følelsene deres.
Monkii Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Redbull: Indeed! Det er jo det som er problemet, at det blir en negativt betont ting for meg. En "plikt". Undreren: Hvorfor jeg ikke har lyst på mer vet jeg vel ikke. Det er bare sånn jeg er satt sammen:p Skulle virkelig ønske at jeg hadde lyst like ofte som dere menn, men det har jeg altså ikke. Du som mann har nok aldri prøvd å ha sex når du egentlig ikke har lyst - det er helt forferdelig! Men det er jo så sinnssykt bra når jeg har veldig lyst. Skulle ønsker jeg hadde mere lyst! Det er jo ikke sånn at jeg går rundt og har lyst på andre, så det er ikke han det er noe galt med, det er nok meg. Men jeg skulle tro at 3 ganger i uka var nok.... jeg har jo mye anna jeg skal gjøre i løpet av en uke, og jeg blir jo sliten :gjeiper:
Gjest Undreren Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Vel, jeg har sagt nei til en kvinne en gang (mest fordi jeg ville se hva som skjedde om jeg gjorde det men og fordi jeg var litt trøtt) og det endte i en full "er du ikke glad i meg lenger" krangel og vi hadde sex etterpå Blir du sliten av å ha sex? Eller sliten av alt det andre du skal gjøre i løpet av uka? Personlig kan jeg ha en helvettes drittdag..men når jeg går inn soveromsdøra så er jeg kun mannen som liker dama og som gjerne vil ha sex 3 ganger i uka er nok for mange mer enn nok, for andre passe og for andre igjen altfor lite Dette handler jo om at du og typen må finne en rytme som passer. Problemet oppstår jo om den ene parten opplever at rytmen kun er tilpasset den ene i forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå