AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg er veldig i nød etter jobb, men har desverre lite med arbeiderfaring og lurte på hvor det kan være best for meg å spørre etter ledige jobb? (er over 18) Vet om Manpower og lignende, men har lyst til å prøve selv også. Om jeg registrerer meg aom arbeidsledig hos nav, hvor fort kan det ta får man får jobb og hva slags jobber kan de gi til meg? (Søker ikke jobber her jeg bor, siden jeg har planer om å flytte) Blir glad for alle tips og råd!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Nav er ikke akkurat kjent for å skaffe jobber til folk. Så det må du nok belage deg på å finne selv. Men du kan selvfølgelig få tips og råd i selve søkeprosessen, om du finner et Nav-kontor med ansatte som har "tid".. Jeg vil tro du har best mulighet til å få nødvendig arbeidserfaring gjennom vikarbyrå (kontakt gjerne flere), og da blir det også lettere å få "en fot innafor" i arbeidsmarkedet senere. Vikariater kan også ende med fast stilling, det er ikke uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå