Gå til innhold

Skal du på naturamed's "GRATIS" reise til Italia?

Anbefalte innlegg

Gjest nicola
Skrevet (endret)

Jeg og sambo har fått dette brevet om gratis-reise til Gardasjøen i Italia. Hotellweekend! Vi vet om/hørt om flere som har dratt på slike turer, Og hørt intet negativt. Jeg synes det alikevell høres for godt ut til å være sant?

Jeg og sambo har lenge hatt lyst å dra til Italia og synes dette vikret veldig interessant, Om det ikke koster noe som helst?

Vi må jo kjøre et godt stykke til Oslo, Men er verdt det synes vi om turen er gratis. Vi fikk tilbud om tur i fjor også, Men valgte å ikke ta det, Da vi er ganske usikker på dette "tilbudet". Hverken jeg eller sambo har kjøpt noe fra naturamed på årevis. jeg tror jeg bestilte en prøvepakke på betakaroten for mange år siden..hehe. Rart at de vil spandere denne turen på oss da eller?

Noen andre her som skal benytte seg av dette/vet noe om det?

Man blir ikke lurt til noe her?

Skeptisk!!

Endret av nicola
Videoannonse
Annonse
Gjest nicola
Skrevet

Ja, du blir mest sannssynligvis lurt. Det står med liten skrift på de papirene at du må betale "lokale flyavgifter" selv. Og kan hende dere blir lagt på forskjellige dobbelrom, og da må betale "ekstra" for å få sove sammen, etc.

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2439321.ece

Hmm. Skal ringe i kmorgen og forsikre meg at vi får samme rom. Lokale flyavgifter står det ingenting om. Har lest alt med forstørrelsesglass ;)

Står også at transport til og fra flyplass og hotell er gratis...

Ingen som har vært med på en slik tur her da?

Skrevet

Hmm. Skal ringe i kmorgen og forsikre meg at vi får samme rom. Lokale flyavgifter står det ingenting om. Har lest alt med forstørrelsesglass ;)

Står også at transport til og fra flyplass og hotell er gratis...

Ingen som har vært med på en slik tur her da?

Dere får dra gratis begge to, og bo sammen? Vanligvis får man jo bare tilbud om én tur, og så er det forholdsvis dyrt å få med seg en ekstra person.

Kjenner ikke til Naturameds turer, men antar det er samme konsept som Nytt&Nyttig. Det de tjener penger på er som nevnt over tillegg for blant annet flyplassavgifter, enkeltromstillegg, tillegg for å bo med den du vil etc. Videre er det salgspresentasjoner av ulike typer som de tjener på (både egne og andres produkter, regner jeg med), utflukter som må betales for, måltider som må kjøpes faste steder etc. Dessuten bor man ofte på hoteller langt utenfor allfarvei, slik at det ikke er bare-bare å dra fra gruppen om du blir lei. Men for all del: Jeg vet at mange (særlig pensjonister, er mitt inntrykk) er godt fornøyde med disse turene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på tur med Nytt&Nyttig, betalte ikke et øre ekstra til dem... ;) Det var jo bare å bli med på flyet, og ta toget inn til storbyen når de andre dro på (dyre) utflukter, måltidene kjøpte jeg da i byen (Paris), frokost på hotellet var inkludert. Var ikke med gruppen en eneste dag. Er altså fornøyd, og er ikke pensjonist heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...