Shaks Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 (endret) Hvor ofte pleier menn å ville ha sex? Er det mange menn/gutter som gjør det slutt med kjærstene sine FORDI de ikke er klare/vil vente med sex? thank uu Endret 6. april 2011 av Shaks
Gjest Consensio Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Seriøst? Det finnes ingen fasitsvar på dette. Noen menn vil ha sex OFTE, andre menn bryr seg ikke så mye om sex. Noen menn gjør det slutt med sin partner pga for lite sex, andre gjør det ikke. 1
sequin Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 om sex skal være grunnen for at forholdet ender, da er forholdet basert på feil premisser fra starten av.
Gjest Consensio Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 om sex skal være grunnen for at forholdet ender, da er forholdet basert på feil premisser fra starten av. Ikke nødvendigvis. Har selv levd i et forhold hvor sex var fraværende de siste årene. Det tæret veldig på å ikke ha den nærheten, og til slutt orket jeg ikke mer selv om mannen var snill og god på andre måter.
Gjest Mustafa Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Her er et hint om hvor mye denne mannen liker sex: 18 ganger iløpet av 24 timer... Jaja noen er skapt som en maskin (er bare glad at pulevennen min reiste bort dagen etter, kunne ikke få stå i 4 dager, tenkte jeg var ødelagt.)
Gjest Fikira Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 om sex skal være grunnen for at forholdet ender, da er forholdet basert på feil premisser fra starten av. Tøv, om mannen min ikke ville ha sex i det heletatt mer, så ville det tatt knekken på forholdet. Jeg vil ha et forhold, ikke ett vennskap. Venner har jeg nok av =p
Rayanne Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 om sex skal være grunnen for at forholdet ender, da er forholdet basert på feil premisser fra starten av. Du høres litt naiv ut. Sex er for de fleste en del av det å være i et forhold. Har man ikke sex kan man like gjerne være kompiser.
K.A. Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 om sex skal være grunnen for at forholdet ender, da er forholdet basert på feil premisser fra starten av. Om sexen er god, er den en liten del av forholdet. Om sexen er dårlig, er den en STOR del av forholdet. 1
sequin Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 ja jeg skjønner det, men TS spør her om mannen kan slå opp bare fordi kvinnen vil vente med sex. Det for min del blir feil.
K.A. Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 ja jeg skjønner det, men TS spør her om mannen kan slå opp bare fordi kvinnen vil vente med sex. Det for min del blir feil. Ja, den skjønner jeg. Men selv har jeg aldri ansett et forhold å være et faktum før vi har hatt sex. For min del er det det som skal til for å seal the deal, liksom.
sequin Skrevet 7. april 2011 #12 Skrevet 7. april 2011 Ja, den skjønner jeg. Men selv har jeg aldri ansett et forhold å være et faktum før vi har hatt sex. For min del er det det som skal til for å seal the deal, liksom. Mhm, altså det er jo sex som skiller grensen mellom det å kun være venner og det å være kjærester, for min del også. Og skulle samboeren min miste lysten på sex og man ikke kan tilfredstille hverandre syns jeg heller man skal prøve å finne problemet og hva som skjer med psyken, i stedet for å gi opp alt og gjøre det slutt.
MadMax Skrevet 7. april 2011 #15 Skrevet 7. april 2011 Jo mere, jo bere! Det med å slå opp fordi hun vil vente, tja, er jo begrenset hvor lenge vi gidder å være på pinebenken... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå