Sophie-Ann Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg skal på date folkens!!! På lørdag Og det vittige er at jeg ble bedt på date i dag via FB, skal si jeg er i vinden for tiden!! hehe. Gru/gleder meg til lørdag. Wish me luck!!!
MissStiles Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Har dere avtalt hva dere skal gjøre på daten?
Sophie-Ann Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Ja, vi skal møtes for noen drinker før vi skal på en konsert. Håper det blir bra, hater når det blir rare øyeblikk. Har chattet med ham hver dag siden 4 mars, og vi har en god tone. Så får vi se om det er det samme IRL.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 (endret) Så herlig da! Håper det blir en vellykket kveld, og mange påfølgende dater Endret 6. april 2011 av Purple Haze
Sophie-Ann Skrevet 13. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2011 Endelig tid til en oppdatering! Det er ikke bilmekanikeren, han har jeg ikke snakket med på lenge. Jeg var ute med en som jeg har chattet med siden begynnelsen av mars. Det var veldig koselig! Han er totalt forskjellig fra min eks, noe som er en god ting! Vi skal treffes igjen på fredag, gleder meg
Sophie-Ann Skrevet 13. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2011 Takk!! Jeg har bestemt meg for å gi dette en sjanse, selv om han ikke har "tatt meg med storm". Det gjorde nemlig eksen og han endte opp med å være utro og forlate meg for damen han var utro med. Denne gutten er super snill, skjønn og omsorgsfull. Men jeg tror nok at han er en ulv i fåreklær
Nessy Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Må ikke tenke slik! Da skjer det som de på engelsk kaller "self fulfilling prophecy" som vil si at det du tror kommer til å skje, kommer til å skje fordi du er innstilt på det og gjør situasjonen slik selv. Ha ett åpent sinn og bare nyt tiden sammen og håp på det beste er mitt forslag 1
Sophie-Ann Skrevet 18. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2011 Da er date nr to over, og det var kjempe gøy!! Han overnattet og det ble jaggu meg sex :gjeiper: . Vi skal treffes igjen, og snakker sammen hver dag på tlf, så dette ser bra ut! Eneste negative som skjedde, var at jeg møtte eksen min ute mens jeg var på date, det var ikke særlig kult. Men det gikk fort over.
MissStiles Skrevet 18. april 2011 #14 Skrevet 18. april 2011 Da er date nr to over, og det var kjempe gøy!! Han overnattet og det ble jaggu meg sex :gjeiper: . Vi skal treffes igjen, og snakker sammen hver dag på tlf, så dette ser bra ut! HIHI
straamann Skrevet 22. april 2011 #15 Skrevet 22. april 2011 Da er date nr to over, og det var kjempe gøy!! Han overnattet og det ble jaggu meg sex :gjeiper: . Vi skal treffes igjen, og snakker sammen hver dag på tlf, så dette ser bra ut! Eneste negative som skjedde, var at jeg møtte eksen min ute mens jeg var på date, det var ikke særlig kult. Men det gikk fort over. kjempeglad på dine vegne!
Sophie-Ann Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 18. mai 2011 Så koselig at dere vil ha en update!! . Vi er nå blitt offisielt sammen, veldig kjekt!! Han er så skjønn og snill, totalt forskjellig fra den idioten jeg var sammen med i fjor. Dette føles veldig bra! 1
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 #18 Skrevet 18. mai 2011 Så koselig at dere vil ha en update!! . Vi er nå blitt offisielt sammen, veldig kjekt!! Han er så skjønn og snill, totalt forskjellig fra den idioten jeg var sammen med i fjor. Dette føles veldig bra! Grattis!! Så koselig
Sophie-Ann Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #20 Skrevet 19. mai 2011 Vi snakket sammen hver dag på msn i en mnd, før vi traff hverandre. Jeg har noen i familien min som kjente han fra før, og snakket så varmt om han. Så vi har datet i 6 uker, mener jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå