Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date folkens!!! På lørdag :) Og det vittige er at jeg ble bedt på date i dag via FB, skal si jeg er i vinden for tiden!! hehe. Gru/gleder meg til lørdag. Wish me luck!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:5::tommelsmil::yvonne:

:popcorn:

Skrevet

:hoppe:

Har dere avtalt hva dere skal gjøre på daten?

Skrevet

Ja, vi skal møtes for noen drinker før vi skal på en konsert. Håper det blir bra, hater når det blir rare øyeblikk. Har chattet med ham hver dag siden 4 mars, og vi har en god tone. Så får vi se om det er det samme IRL. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Så herlig da! Håper det blir en vellykket kveld, og mange påfølgende dater :)

Endret av Purple Haze
Skrevet

Er det bilmekanikern?

Skrevet

Hvordan gikk daten??

Skrevet

Endelig tid til en oppdatering! Det er ikke bilmekanikeren, han har jeg ikke snakket med på lenge. Jeg var ute med en som jeg har chattet med siden begynnelsen av mars. Det var veldig koselig! Han er totalt forskjellig fra min eks, noe som er en god ting! Vi skal treffes igjen på fredag, gleder meg :)

Skrevet

Gratulerer og ønsker lykke til videre!:)

Skrevet

Takk!! Jeg har bestemt meg for å gi dette en sjanse, selv om han ikke har "tatt meg med storm". Det gjorde nemlig eksen og han endte opp med å være utro og forlate meg for damen han var utro med. Denne gutten er super snill, skjønn og omsorgsfull. Men jeg tror nok at han er en ulv i fåreklær :)

Skrevet

Må ikke tenke slik! :) Da skjer det som de på engelsk kaller "self fulfilling prophecy" som vil si at det du tror kommer til å skje, kommer til å skje fordi du er innstilt på det og gjør situasjonen slik selv. Ha ett åpent sinn og bare nyt tiden sammen og håp på det beste er mitt forslag :)

• Liker 1
Skrevet

Så gøy! Lykke til imorgen!

Skrevet

Da er date nr to over, og det var kjempe gøy!! Han overnattet og det ble jaggu meg sex :gjeiper: . Vi skal treffes igjen, og snakker sammen hver dag på tlf, så dette ser bra ut!

Eneste negative som skjedde, var at jeg møtte eksen min ute mens jeg var på date, det var ikke særlig kult. Men det gikk fort over.

Skrevet

Da er date nr to over, og det var kjempe gøy!! Han overnattet og det ble jaggu meg sex :gjeiper: . Vi skal treffes igjen, og snakker sammen hver dag på tlf, så dette ser bra ut!

HIHI :fnise:

Skrevet

Eneste negative som skjedde, var at jeg møtte eksen min ute mens jeg var på date, det var ikke særlig kult. Men det gikk fort over.

kjempeglad på dine vegne! :briller:

• 3 uker senere...
Skrevet

Skjer det noe? dater dere fortsatt?

Skrevet

Så koselig at dere vil ha en update!! :). Vi er nå blitt offisielt sammen, veldig kjekt!! Han er så skjønn og snill, totalt forskjellig fra den idioten jeg var sammen med i fjor. Dette føles veldig bra! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Så koselig at dere vil ha en update!! :). Vi er nå blitt offisielt sammen, veldig kjekt!! Han er så skjønn og snill, totalt forskjellig fra den idioten jeg var sammen med i fjor. Dette føles veldig bra! :rodmer:

Grattis!! Så koselig :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

Skrevet

Vi snakket sammen hver dag på msn i en mnd, før vi traff hverandre. Jeg har noen i familien min som kjente han fra før, og snakket så varmt om han. Så vi har datet i 6 uker, mener jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...