Gjest Mya Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hei. Lurte på om det er noen søte mennesker her som kan hjelpe meg. Saken er den at om en måned så skal lillesøsteren min komfirmere seg. I steden for å holde en tale eller noe sånt, tenkte jeg at jeg kunne synge en sang til henne. Jeg er passe god på gitar. Jeg lurer på om det er noen som har noen forslag til sanger. Siden de fleste fine sanger jeg kommer på handler om kjærlighetssorg eller liknende. Håper det er noen som kan hjelpe meg
Gjest SelvesteTerese Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Bruno Mars - Just the way you are kunne jo passe fint eller tenker du helst på norsk?
Gjest Mya Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Den er jo fin, får se om jeg kan lære den på gitar da Engelsk går greit : )
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Her er det jo mulig å finne noe; http://www.1001sang.no/index.php?main_page=index&cPath=4_12
Lyra Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Hva med å skrive en sang selv på en kjent melodi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå