Hankjønn Skrevet 7. april 2011 #41 Skrevet 7. april 2011 Enig med HunterLady, Nordtømme må sies å være tilnærmet perfekt (ut i fra det bildet i hvert fall), mens fotballfruen var altfor tynn. 1
Benedicte22 Skrevet 7. april 2011 #42 Skrevet 7. april 2011 Rachel Nordtømme = Tynn, men på en sunn og sexy måte. Nydelig jente! http://gfx.nrk.no/j1-vXFnDfn8O-kZ1LBdkOQzZrhpQuzA2he75Uje2hGzQ.jpg Jeg klarer ikke helt å se at Nordtømme er TYNN. 3
Gjest norah Skrevet 7. april 2011 #43 Skrevet 7. april 2011 Vel, jeg har ikke timeglassfigur, har ikke store bryster/stor bakende, har ikke spesielt smal midje, er ikke tynn, heller ikke lubben. Likevel får jeg jevnlig positiv oppmerksomhet fra det andre kjønn(som i hyggelige blikk, smil, konversasjon, mer direkte sjekking etc) - ja, tilogmed fra de særdeles veltrente på stedet jeg trener som tilsynelatende bare liker FHM modeller....det til tross for at jeg ifølge definisjonene på KG enten er tynn og formløs - eventuelt småfeit, alt ettersom hvem som kommenterer. Folk liker rett og slett mye forskjellig, og har ikke sperrer for variasjoner. Kan vi bare begrave disse "jeg har dårlig selvtillitt og forsøker derfor å få de som ser omvendt ut til å fremstå som stygge så jeg kan føle meg bedre" -trådene? Det er latterlig og degraderende.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #44 Skrevet 7. april 2011 Dritten går vel i høyeste grad også andre veien. Det var ts som begynte med å mene at de formfulle damene var mere "verdt" i forhold til hva hun mener menn ønsker seg i sengen. Da kommer selvfølgelig de tynne på banen for å si sitt. Det skulle også bare mangle, mener jeg da. Dritten går absolutt begge veier, nettopp fordi noen lar seg fornærme av andre menneskers dumskap (og dårlige selvtillit) og velger å være like drittsekk selv. En evig ond sirkel som noen må bryte, men som få ønsker å bryte. Det er jo så mye deiligere å være slem. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #45 Skrevet 7. april 2011 Jeg klarer ikke helt å se at Nordtømme er TYNN. Da har du nok tatt på deg feil briller i dag. Enten spiseforstyrrelsesbrillene eller sinna-og-vrang-brillene. 4
Gjest HunterLady Skrevet 7. april 2011 #46 Skrevet 7. april 2011 Jeg klarer ikke helt å se at Nordtømme er TYNN. Er slank mer passende i dette politisk korrekte forumet?? Beklager på det dypeste at jeg klarte å si noe så upassende som at hun er tynn! Skjønner ikke hva jeg tenkte på!! 1
Gjest Blubberella Skrevet 7. april 2011 #47 Skrevet 7. april 2011 Vel, jeg har ikke timeglassfigur, har ikke store bryster/stor bakende, har ikke spesielt smal midje, er ikke tynn, heller ikke lubben. Likevel får jeg jevnlig positiv oppmerksomhet fra det andre kjønn(som i hyggelige blikk, smil, konversasjon, mer direkte sjekking etc) - ja, tilogmed fra de særdeles veltrente på stedet jeg trener som tilsynelatende bare liker FHM modeller....det til tross for at jeg ifølge definisjonene på KG enten er tynn og formløs - eventuelt småfeit, alt ettersom hvem som kommenterer. Folk liker rett og slett mye forskjellig, og har ikke sperrer for variasjoner. Kan vi bare begrave disse "jeg har dårlig selvtillitt og forsøker derfor å få de som ser omvendt ut til å fremstå som stygge så jeg kan føle meg bedre" -trådene? Det er latterlig og degraderende.
Gjest anonym Skrevet 7. april 2011 #48 Skrevet 7. april 2011 Jeg har skjønt at det er umulig å få mange saklige kommentarer, går mest i usaklig drittslenging. Og tyldeligvis uvitende mennesker her som mener at å ha former er det samme som å være feit! latterlig! former og frodig er to forskjellige ting. Så hvis det er noen her som mener at Beyonce, kim kardishan, Alicia Keys eller Scarlett Johansson er feite så har man misforstått.....
Benedicte22 Skrevet 7. april 2011 #49 Skrevet 7. april 2011 Er slank mer passende i dette politisk korrekte forumet?? Beklager på det dypeste at jeg klarte å si noe så upassende som at hun er tynn! Skjønner ikke hva jeg tenkte på!! Nei, poenget mitt er at ja, hun er trent, men kroppsfasongen hennes er helt gjennomsnittlig kari nordmann. Ikke tynn/slank, og ikke tykk. Helt vanlig. 2
Gjest SnakeOil Skrevet 7. april 2011 #50 Skrevet 7. april 2011 Vel, jeg har ikke timeglassfigur, har ikke store bryster/stor bakende, har ikke spesielt smal midje, er ikke tynn, heller ikke lubben. Likevel får jeg jevnlig positiv oppmerksomhet fra det andre kjønn(som i hyggelige blikk, smil, konversasjon, mer direkte sjekking etc) - ja, tilogmed fra de særdeles veltrente på stedet jeg trener som tilsynelatende bare liker FHM modeller.... Høres ut som at du har en helt normal og slank kvinnekropp, den er naturlig timeglassformet fra naturen sin side. Synes nå egentlig at gutta her virker mer avslappet i forhold til kvinnekropper enn kvinnene her er, men det kan jo ha noe mer at det er store forskjeller på hva menn ser etter/på og hva kvinner set etter/på. Virker også som at det er litt aldersbestemt, med at yngre er mye mer kritisk enn de som er litt eldre (og visere ). Flott at du har draget på gutta, tyder på at du har en pen og tiltrekkende fremtoning. ^^
Gjest HunterLady Skrevet 7. april 2011 #51 Skrevet 7. april 2011 Nei, poenget mitt er at ja, hun er trent, men kroppsfasongen hennes er helt gjennomsnittlig kari nordmann. Ikke tynn/slank, og ikke tykk. Helt vanlig. Gjennomsnittlig Kari Nordmann??? Der må jeg si meg kraftig uenig! Den gjennomsnittlige "nordkvinne" er utrent med kjærlighetshåndtak både rundt midjen og over ræva. Kan jo trekke opp saken om Triana Iglesias. Det ble ramaskrik fordi de valgte å bruke det uretusjerte bildet av henne. Hvorfor? Fordi mange misliker å se at noen kan være så perfekt naturlig, da de fleste av oss slettes ikke ser sånn ut. Til og med hold-in longs og korsett vil ikke funke for å få flesteparten av kvinnene i dette landet til å se ut som Iglesias. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #52 Skrevet 7. april 2011 Slank og normalvektig med former her. Har fått kommentarer på at jeg har fine former og burde fremheve de mer enn hva jeg gjør til vanlig. Vel, jeg og venninna mi misunner hverandres kropper. En med former, en uten.
Jejaa Skrevet 7. april 2011 #53 Skrevet 7. april 2011 Det er bra du syntes det ,jeg har former.Om mitt idol er marilyn manroe.Jeg liker henne ha en fin dag klem .
Jejaa Skrevet 7. april 2011 #54 Skrevet 7. april 2011 Det er bra du syntes det ,jeg har former.Om mitt idol er marilyn manroe.Jeg liker henne ha en fin dag klem .
Jejaa Skrevet 7. april 2011 #55 Skrevet 7. april 2011 Hei jeg har født to barn,og er stolt av mine former.Jeg liker marililon monroe .Ha en fin dag klem
Gjest HunterLady Skrevet 7. april 2011 #56 Skrevet 7. april 2011 Av og til begynner jeg å lure på graden av intelligens her inne.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #57 Skrevet 7. april 2011 Gjennomsnittlig Kari Nordmann??? Der må jeg si meg kraftig uenig! Den gjennomsnittlige "nordkvinne" er utrent med kjærlighetshåndtak både rundt midjen og over ræva. Kan jo trekke opp saken om Triana Iglesias. Det ble ramaskrik fordi de valgte å bruke det uretusjerte bildet av henne. Hvorfor? Fordi mange misliker å se at noen kan være så perfekt naturlig, da de fleste av oss slettes ikke ser sånn ut. Til og med hold-in longs og korsett vil ikke funke for å få flesteparten av kvinnene i dette landet til å se ut som Iglesias. Jeg er så enig med deg her rachel er ikke gjennomsnittelig nordkvinne. Så på 4 stjerners middag da hun var med og hun har sikkelig fin kropp helt perfekt med pupper og rumpe og en smal fin midje. Hun er heller ikke for trent. Mange norske jenter bør se opp til henne dere er ikke i nærheten av henne. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #58 Skrevet 7. april 2011 Synes de fleste norske damer har fette plassert på feil steder og da fremstår de som mer mannlige enn sine MENN. 1
Bankai L Skrevet 7. april 2011 #59 Skrevet 7. april 2011 Syntes det er veldig sexy med femenine former 1
Gjest HunterLady Skrevet 7. april 2011 #60 Skrevet 7. april 2011 Jeg er så enig med deg her rachel er ikke gjennomsnittelig nordkvinne. Så på 4 stjerners middag da hun var med og hun har sikkelig fin kropp helt perfekt med pupper og rumpe og en smal fin midje. Hun er heller ikke for trent. Mange norske jenter bør se opp til henne dere er ikke i nærheten av henne. Mhm, nettopp! Hun er et flott forbilde og en god motivasjon til å trene og spise sunt! Hun driver jo med idrett og lever av det, så det skal mye til for å bli like godt trent som henne, men hun er likevel en inspirasjon som får meg til å ønske å trene mer. Jeg skulle gjerne ønske at jeg også kunne hatt trening som levebrød, men ikke alle er så heldige. Men å ta seg 30-60 minutt med trening hver dag, ja det klarer alle! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå