Gå til innhold

Former eller formløs

Fremhevede innlegg

Skrevet

I alle disse 1001 trådene om kropp så skal det hakkes ned på tynne. Skjønner dere ikke at å være tynn er det mange ikke velger selv, men genene bestemmer det. Som regel er det disse jentene med "former" som hakker ned på de tynne og alltid skal fortelle dem hvor stygt det er å være tynn osv. Ja så glemte dere å nevne fotballfruen som dere gjør i hver eneste tråd om kropp.

Så fint at du fikk nevnt henne, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter liker former, mens jenter synes at Keira Knightley og Kate Moss er nydelige. Sånn. Nå er det avklart. :)

Hahhhaaha, sånne innlegg er så latterlig. "ALLE gutter liker former" Ja, det vet du vel alt om.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

I alle disse 1001 trådene om kropp så skal det hakkes ned på tynne. Skjønner dere ikke at å være tynn er det mange ikke velger selv, men genene bestemmer det. Som regel er det disse jentene med "former" som hakker ned på de tynne og alltid skal fortelle dem hvor stygt det er å være tynn osv. Ja så glemte dere å nevne fotballfruen som dere gjør i hver eneste tråd om kropp.

Det rakkes minst like ofte ned på damer med både normal, lubben og stor kropp. Ord som feit, bælfeit, flodhester, fettberg o.l. blir ofte brukt for å rakke ned på de damene som ikke er tynne nok etter idealet. Til og med normalt slanke damer blir omtalt som feite og formløse her på KG. Ja til og med syltynne damer og modeller blir gransket og omtalt som blubbete, lubben og for store. Velkommen til KG-universet, der ingen egentlig er pen nok uansett hvor tynn, slank eller formfull de er. Smak og behag er greit, men denne enorme trangen til å slenge dritt om andres kropper er usmakelig. Skulle tro enkelte her har blir sittende fast i ungdomsskolealderen der misunnelse og dårlig selvtillit er rådende og latterliggjøring av andres utseende er morsomt.

Jeg er sannelig glad for at jeg er godt voksen og forlengst har slått meg til ro med egen kropp og dens skavanker, og i tillegg har en kjæreste som setter pris på meg som jeg er.

Og nei, det er ikke "disse damene med former" som rakker ned på tynne damer, det er umodne damer med dårlig selvtillit, i forskjellige kroppsstørrelser, som rakker ned på andre.

• Liker 1
Skrevet

Gutter liker former, mens jenter synes at Keira Knightley og Kate Moss er nydelige. Sånn. Nå er det avklart. :)

Gutter liker mye forskjellig. Noen liker feite jenter, mens andre liker tynne jenter. Dette vet vi alle, så skjønner ikke hvorfor noen fortsatt gnåler om at alle guttene i denne store vide verden liker damer med MYE å ta i! Jaja, er jo et kjerringforum dette her..

Selv foretrekker jeg tynn med former (det er faktisk mulig folkens! trenger ikke veie 80 kg for å ha former vettu). Lite jeg synes er så stygt som valker og overflødig fett. Jada jada, nå utvikler sikkert noen spiseforstyrrelser på grunn av den kommentaren, I know!

Gjest Gjest
Skrevet

Hahhhaaha, sånne innlegg er så latterlig. "ALLE gutter liker former" Ja, det vet du vel alt om.

Latterlig?!? Jeg står ved det jeg sier. Hvis de er hetero, så liker de selvsagt former. Ellers ville de fortrukket guttekropper. De færreste jenter er helt formløse. Bruk hjernen litte granne.

Gjest Gjest
Skrevet

Latterlig?!? Jeg står ved det jeg sier. Hvis de er hetero, så liker de selvsagt former. Ellers ville de fortrukket guttekropper. De færreste jenter er helt formløse. Bruk hjernen litte granne.

Jeg er enig (er mann), de fleste jenter kler faktisk noen kilo ekstra som utgjør former. Noen til dels mange kilo ekstra.

Men, syntes faktisk ikke at menn kan ha noe særlig ekstra før det ikke blir "pent" selv om jeg overhodet ikke er interessert i menn.

Gjest Anders
Skrevet

Jeg er enig (er mann), de fleste jenter kler faktisk noen kilo ekstra som utgjør former. Noen til dels mange kilo ekstra.

Men, syntes faktisk ikke at menn kan ha noe særlig ekstra før det ikke blir "pent" selv om jeg overhodet ikke er interessert i menn.

Jeg er mann, og synes det helt motsatte. Kvinner skal være slanke og nette, og kler ikke for mange ekstra kilo. Da ser de dvaske og utrente ut. Menn derimot, syns jeg godt kan være litt "bamse" ( er veltrent selv).

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Selv foretrekker jeg tynn med former (det er faktisk mulig folkens! trenger ikke veie 80 kg for å ha former vettu). Lite jeg synes er så stygt som valker og overflødig fett. Jada jada, nå utvikler sikkert noen spiseforstyrrelser på grunn av den kommentaren, I know!

Ingen jente bryr seg vel om hva du foretrekker?! Det er ikke deg de skal ligge med eller imponere.

Skrevet

Ingen jente bryr seg vel om hva du foretrekker?! Det er ikke deg de skal ligge med eller imponere.

Ååå, glemte jo at kvinnen kun er til for å tilfredsstille og imponere mannen!! :klaske: Dumme lille meg!

Kunne tenke seg at jeg likevel kanskje, kanskje kan få lov til å uttale meg om hva jeg synes er penest? Siden jeg har en jentekropp selv å greier....

Skrevet

Til ts: modeller skal vise frem klærne, og designerne mener at klærne ser best ut når det "henger" på modellen. Hvem vet hvorfor, men det betyr ikke at damene er deilige - bare at klærne blir finest da.

Ser man derimot på hvilke kjendiser som blir regnet som sexiest, er dette gjerne veltrente men formfulle damer.

Til resten: kommenterer her egentlig bare for å fortelle hvor lei jeg er av de som ikke tror det går an å være tynn og likevel ha former. Jeg har alltid vært tynn og lav, men fikk likevel formene mine tidlig. Er 160 og veier 50 kg. Likevel er puppene mine 65-70D og lårene ganske store. De jeg ser uten former er gjerne for store, ikke for små.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det som er litt morsomt er at feite damer rakker ned på tynne med det "jeg har da ihvertfall former jeg da" argumentet. Nei. Du er bare feit.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Ååå, glemte jo at kvinnen kun er til for å tilfredsstille og imponere mannen!! :klaske: Dumme lille meg!

Kunne tenke seg at jeg likevel kanskje, kanskje kan få lov til å uttale meg om hva jeg synes er penest? Siden jeg har en jentekropp selv å greier....

Jenter er ikke kun til for å tilfredsstille heterofile og kritiske kvinners syke "ideal" heller... Men det er nettopp det de gjør. Det er jo en grunn til at jenter har et så forvridd selvbilde.

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt morsomt er at feite damer rakker ned på tynne med det "jeg har da ihvertfall former jeg da" argumentet. Nei. Du er bare feit.

Sant!

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan ikke være tynn og samtidig ha former. Du må være ganske så dum hvis du ikke klare å skjønne det. Slanke damer kan ha det, men ikke tynne.

Uansett: Feite og formfulle damer <3

Skrevet

Så sant, så sant! :skratte:

• Liker 3
Gjest SnakeOil
Skrevet

Hele diskusjonen er jo helt daft uten å definere hva vi snakker om her.

Hva er formfull??

En dame kan da ha former BÅDE om hun har lite fett og mer fett på kroppen, noen kvinner har liten midje og bredere hofter, SELV om de har lite kroppsfett. Hun er mao formfull og slank med lite kroppsfett.

Noen damer har store pupper og har lite kroppsfett (sjelden men dog), ergo, er hun formfull med lite kroppsfett.

Du har også damer med mye kroppsfett og ingen former (sjelden) og mye kroppsfett men mye former (mer vanlig).

Ordet "formfull" er for løst definert til at man skal kunne gi noe godt svar, men en generell "sannhet" er iallefall at:

- Kvinner med "timeglassfigur" kan både ha mye og lite kroppsfett.

- Menn har i alle tider, og vil antakelig fortsette til evig tid, å se på kvinner med timeglassfigur som attraktivt, uavhengig av +-fettandel på kroppen, dette er vist gjennom mange undersøkelser og forskning.

En ting til, alle "standarder" har avvik, så du vil, utenom den gemene hop finne menn som liker formløse kvinner med eller uten kroppsfett.

Så, svaret er "ja" men det er litt viktig at alle snakker om det samme, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken herlig tråd. Her kan tynne jenter med dårlig selvtillit klage over hvor hetset de blir, samtidig som de kan slenge dritt om alle de slemme feite damene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dritten går vel i høyeste grad også andre veien. Det var ts som begynte med å mene at de formfulle damene var mere "verdt" i forhold til hva hun mener menn ønsker seg i sengen.

Da kommer selvfølgelig de tynne på banen for å si sitt. Det skulle også bare mangle, mener jeg da.

• Liker 2
Skrevet

Timeglassfasongen er ufeibarlig! Normalvekt er det som er tingen, er det innenfor sunn BMI er det som oftest bra. Uansett, kurver over brystene og over hoftene er win.

"Tannpirkere", som vi dessverre ser mange modeller er, finner jeg personlig frastøtende. Det er noe fundamentalt galt når man kan dra paralleller mellom en kvinnes utseende og mennesker som har lidd sultedøden...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...