Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan få tak i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en beige parkas, men alle jeg har sett på ellos, hm etc er utsolgt i min størrelse.

Så er det noen som vet hvor de selger det, alt fra vanlige butikker til nettbutikker mottas med stooor takk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har det. Bor du i Oslo, ta en tur i sentrum, og velg og vrak. Gikk å så denne og forje uke;

på Kappahl, Lene V, B Young. Vero Moda, H&M, Match, Vivikes, Zara, Cubus, Fransa, Bik Bok, InWear, Lindex, Risøe, VIC, Only, Oasis.

Skrevet

Alle har det. Bor du i Oslo, ta en tur i sentrum, og velg og vrak. Gikk å så denne og forje uke;

på Kappahl, Lene V, B Young. Vero Moda, H&M, Match, Vivikes, Zara, Cubus, Fransa, Bik Bok, InWear, Lindex, Risøe, VIC, Only, Oasis.

Tusen takk!

Går så sjelden i butikker så aner ikke hva som finnes der, handler så og si alt på nett.

Bor ikke i Oslo, men vi har så og si alle nevnte butikkene, så får ta en tur å se idag.

Skrevet

Det er gannske mange som har dette for tiden.

Jeg ser oxo etter pen overgangsjakke skjønner du.

Men jeg vil ikke ha parkas(kaller det skog-jakke) eller trench, så det er ikke mye annet å velge i :tristbla:

Skrevet

BikBok. De har 50% på alle ordinære klær i dag også :D

• Liker 1
Skrevet

Og foresten... Nelly.com hadde en del jakker, men vet ikke om de har så mye igjen. Verd å sjekke :)

Skrevet

Og foresten... Nelly.com hadde en del jakker, men vet ikke om de har så mye igjen. Verd å sjekke :)

Har sjekket Nelly.com, men de har ikke noen som falt i smak der! :)

Skrevet

BikBok. De har 50% på alle ordinære klær i dag også :D

Ja jeg vet :D Skal innom der å kjøpe noen bikinier, så får se etter jakke i samme slengen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...