Benedicte22 Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg har så lyst på en beige parkas, men alle jeg har sett på ellos, hm etc er utsolgt i min størrelse. Så er det noen som vet hvor de selger det, alt fra vanlige butikker til nettbutikker mottas med stooor takk! 1
Wonders Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Alle har det. Bor du i Oslo, ta en tur i sentrum, og velg og vrak. Gikk å så denne og forje uke; på Kappahl, Lene V, B Young. Vero Moda, H&M, Match, Vivikes, Zara, Cubus, Fransa, Bik Bok, InWear, Lindex, Risøe, VIC, Only, Oasis.
Benedicte22 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2011 Alle har det. Bor du i Oslo, ta en tur i sentrum, og velg og vrak. Gikk å så denne og forje uke; på Kappahl, Lene V, B Young. Vero Moda, H&M, Match, Vivikes, Zara, Cubus, Fransa, Bik Bok, InWear, Lindex, Risøe, VIC, Only, Oasis. Tusen takk! Går så sjelden i butikker så aner ikke hva som finnes der, handler så og si alt på nett. Bor ikke i Oslo, men vi har så og si alle nevnte butikkene, så får ta en tur å se idag.
Wonders Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Det er gannske mange som har dette for tiden. Jeg ser oxo etter pen overgangsjakke skjønner du. Men jeg vil ikke ha parkas(kaller det skog-jakke) eller trench, så det er ikke mye annet å velge i
karolinn Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 BikBok. De har 50% på alle ordinære klær i dag også :D 1
karolinn Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Og foresten... Nelly.com hadde en del jakker, men vet ikke om de har så mye igjen. Verd å sjekke
Benedicte22 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2011 Og foresten... Nelly.com hadde en del jakker, men vet ikke om de har så mye igjen. Verd å sjekke Har sjekket Nelly.com, men de har ikke noen som falt i smak der!
Benedicte22 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2011 BikBok. De har 50% på alle ordinære klær i dag også :D Ja jeg vet :D Skal innom der å kjøpe noen bikinier, så får se etter jakke i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå