Gå til innhold

Dildo vanlig ? #2

Har du/bruker du dildo/vibrator?  

1. 1. Har du/bruker du dildo/vibrator?

• Ja, og jeg bruker den ofte
      26
    • Ja, men jeg bruker den sjelden
      14
    • Ja, men jeg har aldri brukt den
      1
    • Har lyst men tør ikke/syns ikke man skal
      2
    • Vil prøve hvis jeg fikk en/kjøpte en
      2
    • Nei, kommer aldri til å bruke en slik
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også interessert i hvor vanlig dildoer/vibratorer er blandt

jenter/kvinner men synes det var for få og dårlige svaralternativer

i den som gjest satte opp. Derfor "kupper" jeg med en som har litt

flere alternativer.

Og i tillegg lurer jeg på: Ville du misslikt det om kjæresten eller

en venninne hadde gitt deg en i presang? Eller er det noe som ingen

andre har noe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye rart og det varierer hva jeg bruker etter hva jeg har lyst til. Har fått noe i gaver og jeg ble kjempe glad for det. Har også gitt i gave og vet mottakeren ble glad.

Bruker tingene hver gang jeg føler for det og det varierer, men vil nok si at det er ofte i forhold til veldig mange andre som bare lar lekene ligge bortpakket, noe som er synd, det er bare bra og godt å leke litt.

Kan godt la samboeren bruke lekene på meg når vi har sex også, det er bare kjempekos.

Skrevet

Har og bruker den ikke så ofte - faktisk bruker vi den mest sammen samboeren og jeg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg, eller kanskje jeg skulle si vi, har et utvalg leker, og vi bruker dem ofte. Gjerne sammen.

Det er supert å få leketøy av kjæresten :D

i alle fall om de kan brukes :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ja, jeg har de fleste av venninnene mine har, og når jeg er singel brukes den ofte. Når jeg har type leker vi kanskje litt i sammen. Jeg har fått i gaver og kjøpt sjøl.

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt avhengig av dildoen min :ekstra kul: jeg bruker den alene, vi bruker den sammen og batteriene går så det spruter. Men det tok meg litt tid før jeg ble ordentlig komfortabel med å bruke slike leketøy :kgblunk:

:yy: Northy :yy:

Skrevet

Kunne ikke klart meg uten "leketøyene" mine. Om mannen min hadde vært negativt innstilt til dette så hadde nok ikke forholdet vart lenge. Men det er han heldigvis ikke, av og til kjøper han "overraskelser" til meg, det gir piff til samlivet. Leketøyene brukes sammen med han og alene.

Skrevet

Ja jeg har en dilldor men bruker den mest som hjelpemidel av å til i sammen med mannen .

Skrevet

Eg passet ingen av alternativene, for jeg har en dildo som sambis kjøpte til meg.....fordi han trodde jeg var den eneste dama som ikke hadde en sånn, og det måtte jeg jo ha..........Men bruker'n faktisk ikke ofte.......Har prøvd den et par ganger sammen m han, men ikke alene faktisk.......Finner'n ikke i alt rotet el husker ikke på den eller et eller annet.....

Skrevet

Har flere, og det er mange år siden jeg fikk min første!

Bruker dem alene eller sammen med mannen min. Vi har et lite utvalg av andre leker også...

Gjest Anonymous
Skrevet
Eg passet ingen av alternativene, for jeg har en dildo som sambis kjøpte til meg.....fordi han trodde jeg var den eneste dama som ikke hadde en sånn, og det måtte jeg jo ha..........Men bruker'n faktisk ikke ofte.......Har prøvd den et par ganger sammen m han, men ikke alene faktisk.......Finner'n ikke i alt rotet el husker ikke på den eller et eller annet.....

Jeg forstår ikke hvorfor du mener at det ikke er noen kategori for deg.

Kategorien "Ja, men jeg bruker den sjelden" er vel riktig for deg.

Men det er få som har svart på spørsmålet om hvordan de ville

reagert om de fikk en av kjæresten og det er ingen som har svart

på spørsmålet om hvordan de ville reagert om de fikk en

av en venninne...

Skrevet

Fant ikke et alternativ i avstemningn som passet helt..

Jeg synes nesten det er litt pinlig å innrømme dette ( siden "alle" bruker det ) men jeg har ikke dildo / vibrator og har heller aldri hatt det. Nå som jeg har en herlig samboer, så føler jeg vel egentlig at jeg ikke trenger det. Vi har ikke behov foreløpig i allefall..hehe...

Men jeg skal ikke bastant si at "jeg kommer aldri til å bruke det"....

Kven kveit ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, har dildo. Men har brukt den sjelden - og da bare sammen med min samboer.

Hadde nok kanskje blitt først forfjamset dersom jeg hadde fått en dildo av en kjæreste - så hadde det nok gått over til lykkerus :wink::kul:

Brownie

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en slik gummipenis :oops: som jeg kjøpte for mange år siden, men bruker den sjeldent fordi den ikke funker :(

Mulig jeg bør fornye meg på dette området ettersom så mange bruker leker så aktivt :blunke:

Tror jeg hadde syntes det var artig om sambis hadde gitt meg en slik gave, men vet ikke hvordan jeg hadde reagert på om ei venninne hadde gitt den til meg da.... litt lattermild og flau kanskje.....

Skrevet

jeg har noen leketøy. og jeg bruker de enten alene eller sammen med sambo. det kommer litt ann på. og det går i perioder hvor mye de er med på leken.

er gøy og kunne variere litt.

Skrevet

Jeg har fem stk, men bruker de ikke så ofte lenger, men jeg kunne veldig gjerne likt om mannen og jeg kunne inkludere en vibrator i akten vår en gang imellom.

Dersom jeg skulle få en av mannen eller en venninde så er det bare fint det, ennå et bidrag til "samlingen".

Skrevet

Innlegget er slettet. Remyline -Moderator-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...