AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Hei. Sendte feil søknad og cv på nett til en jobb som var utlyst på finn, skulle hente opp fil lagret på minnebrikke- men klarte å sende en gammel uoppdatert cv og en feil søknad! Noen som vet om det finnes en måte å slett dette på før det er for sent? synes det er direkte FLAUT, og mine sjangser til en ev jobb der er jo ikke lenger til stede. Lei seg. 1
Sn0spray Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Send en mail til der du forklarer? Så sender du med ny søknad og cv.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Send en mail til der du forklarer? Så sender du med ny søknad og cv. Er bare det at jeg har en ferdigsydd søknad til samme type jobb, er ikke vits i å forandre den da det beskiver nøyaktig hva jeg jobbe som nå og hva jeg kan tilby..... på cv en var det også ett gammelt bilde.............. må le av meg selv- skal aldri mer begi meg ut på slikt etter en lang slitsom dag på den jobben jeg har nå, er så tyyyyyyyyyyyyypisk meg..... noen andre som vet om det går an å slette den? har seff kikket på finn men finner ingen angreknapp
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Ring kontaktperson og forklar situasjonen? Det er ikke sikkert de leser søknader før søknadsfristen.
Envy Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Null stress, har klart å gjøre samme tabbe selv. Ringte firmaet, og de ba meg lage hele søknaden på nytt, så skulle de se bort ifra den første jeg laget. Det gikk fint det, kom meg på intervju Ring dem du!
Gjest Jentehumor Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 si at det var en gammel søknad selv om det står ny dato på den. Du kan ved et uhell ha åpnet feil søknad da du skulle angi ny dato på den du skulle sende til de siden du feks var ferdig med den i går.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 Tror jeg får bare sende inn en ny med bekjed om at de forrige var feil, veldig dumt - men men takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå