Gå til innhold

Klarte å sende feil søknad og cv via nett da jeg skulle søke jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Sendte feil søknad og cv på nett til en jobb som var utlyst på finn, skulle hente opp fil lagret på minnebrikke- men klarte å sende en gammel uoppdatert cv og en feil søknad!

Noen som vet om det finnes en måte å slett dette på før det er

for sent? synes det er direkte FLAUT, og mine sjangser til en ev

jobb der er jo ikke lenger til stede.

Lei seg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til der du forklarer? Så sender du med ny søknad og cv.

AnonymBruker
Skrevet

Send en mail til der du forklarer? Så sender du med ny søknad og cv.

Er bare det at jeg har en ferdigsydd søknad til samme type jobb, er ikke vits i å forandre den da det beskiver nøyaktig hva jeg jobbe som nå og hva jeg kan tilby.....

på cv en var det også ett gammelt bilde.............. må le av meg selv- skal aldri mer begi meg ut på slikt etter en lang slitsom dag på den jobben jeg har nå, er så tyyyyyyyyyyyyypisk meg.....

noen andre som vet om det går an å slette den? har seff kikket på finn men finner ingen angreknapp

AnonymBruker
Skrevet

Ring kontaktperson og forklar situasjonen? Det er ikke sikkert de leser søknader før søknadsfristen.

Skrevet

Null stress, har klart å gjøre samme tabbe selv. Ringte firmaet, og de ba meg lage hele søknaden på nytt, så skulle de se bort ifra den første jeg laget. Det gikk fint det, kom meg på intervju :)

Ring dem du! ;)

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Envy
Gjest Jentehumor
Skrevet

si at det var en gammel søknad selv om det står ny dato på den. Du kan ved et uhell ha åpnet feil søknad da du skulle angi ny dato på den du skulle sende til de siden du feks var ferdig med den i går.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg får bare sende inn en ny med bekjed om at de forrige var feil, veldig dumt - men men

takker for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...