sjokolademonster Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Jeg har masse lekser og tentamener som jeg burde øve til. Dessverre har jeg motivasjon på 0, og er skolelei til tusen. Ender alltid opp på facebook, eller her. Eller så finner jeg på noe annet lurt for å få tiden til å gå. Så hjelp meg! Hva motiverer deg, og hvordan finner jeg motivasjonen min?! Hadde satt pris på litt hjelp
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Jeg har masse lekser og tentamener som jeg burde øve til. Dessverre har jeg motivasjon på 0, og er skolelei til tusen. Ender alltid opp på facebook, eller her. Eller så finner jeg på noe annet lurt for å få tiden til å gå. Så hjelp meg! Hva motiverer deg, og hvordan finner jeg motivasjonen min?! Hadde satt pris på litt hjelp Henger meg på her!
kamela Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Bestem deg for å ta noen arbeidsøkter. Sett klokka på 20 minutter og konsentrer deg om det du skal. Når de 20 minuttene har gått, setter du klokka på 10 minutter som kan være KG pause eller annet du har lyst til. For meg fungerer det det veldig bra hvis husarbeidet venter og KG frister. Og du setter selvfølgelig i gang NÅ
karolinn Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Jeg pleier å dra til bestemor/mamma å låne et tomt rom (blir jeg ikke fristet til å begynne med noe annet). Kjøper inn masse kjeks, druer og nøtter som jeg har rundt meg, slår av internett og begynner. Lager meg et realistisk skjema for når jeg får lov å ta pause og hvor lenge jeg skal holde på. Da holder jeg på intensivt i noen timer, og jeg syns det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå