Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Før helgen fant vi ut at det er best å gå hvert til vårt... Forholdet er helt dødt, og vi var sammen til slutt av gammel vane. Denne helgen hadde jeg "fri" fra ungene, de var hos faren. Det var ikke planlagt, men jeg havnet på hotell sammen med en god venn, som jeg alltid har likt veldig godt. Vi havnet til sengs... Jeg angrer ikke, men har et lite snev av dårlig samvittighet ovenfor faren til mine barn. Jeg sitter her og tenker tilbake på en fantastisk helg, med god mat og mye latter. Det er lenge siden jeg har hatt det så fint, og ledd så mye, sammen med en mann. Han åpnet dører for meg, og dro ut stolen når jeg skulle sette meg. Skikkelig gentleman...hehe. Jeg er ikke forelsket i ham, men helgen har fått meg til å innse hva jeg føler for faren til barna mine, nemlig ingenting. Måtte bare få dette ut, fordi jeg ikke kan dele det med noen i min vennekrets... Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt... Men det er kanskje litt...dumt..å hoppe til sengs med en annen mann noen dager etter at et forhold er over....
starie Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Er det slutt så er det slutt, ergo har du ikke vært utro og trenger ikke ha dårlig samvittighet.
Musemor Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Enig med Starie, dere er ikke sammen så det er ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Av respekt for din eks og dine barn burde du hatt ventet en del lenger! Til forfatter av innlegget, ville du likt om han pulte ei noen få dager etter det ble slutt med dere?
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Av respekt for din eks og dine barn burde du hatt ventet en del lenger! Til forfatter av innlegget, ville du likt om han pulte ei noen få dager etter det ble slutt med dere? helt enig... litt for respektløst å gå videre så raskt
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Ville bare skynde meg å påpeke at ikke alle nyseparerte eller skilte kvinner gjør dette. Har nå vært alene i 1 år etter skilsmissen, og har enda ikke vært til sengs med noen. Jeg har hatt beundrere, og akkurat nå dater jeg 2 menn, men ingen av dem glir egentlig gjennom nåløyet. Det er så mye som skal stemme,,,,,,,,,Og JA, jeg ER kresen ja! De skal være min beste venn, i tillegg til at jeg må tenne på han, og selvfølgelig gode følelser som kan utvikle seg til varig kjærlighet. Det er på en måte få som kommer opp mot min ex............som nå er borte for godt. Jeg har et savn, men vet jeg må videre. Og undere over alle undere. Jeg traff en mann på lørdag som fascinerte meg fullstendig, men aner ikke om det kun var et blaff, eller om dette er noe å satse på......HAN bad meg ringe, men det er ikke helt min stil å løpe etter noen. Angrer litt på at jeg ikke ga han mitt nummer, da kunne han ha ringt. Men det viktigste av alt, ikke alle kvinner er som dette eksempelet ovenfor her. Jeg er en diamant, og jeg vil finne en mann som SER det!
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Det var over mellom deg og din mann. Hva som er riktig må være det som føles riktig for deg. Hvis du hadde det flott - bra for deg! Ville bare skynde meg å påpeke at ikke alle nyseparerte eller skilte kvinner gjør dette. Har nå vært alene i 1 år etter skilsmissen, og har enda ikke vært til sengs med noen. Jeg har hatt beundrere, og akkurat nå dater jeg 2 menn, men ingen av dem glir egentlig gjennom nåløyet. Dobbeltmoralen lenge leve. Herregud, så tåpelig skrevet. Håper den høye hesten du sitter på er stødig og innridd, så du ikke faller ned sånn med en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #9 Skrevet 8. november 2003 Enda en KG-mobber! Tåpelig fordi jeg er ærlig mot meg selv og andre?, Og er kresen og omsvermet? Helt sikker på at det ikke er du som er tåpelig her? Har tanken i det hele tatt slått deg? Ikke det nei,,,Neivel.....Det sa vel det meste. Jeg sier bare "kvinne er kvinne verst." Og misunnelsen er visst fortsatt sterkere enn kjønnsdriften---------?!!? Takk for meg. Og takk til deg.
CeNedra Skrevet 8. november 2003 #10 Skrevet 8. november 2003 det er ikke respektløst ovenfor noen.. forholdet var over og du kan gjøre hva du vil:) Om du hadde det kjempeartig og flott så syntes jeg det er kjempeflott for deg:)
Quinden Skrevet 8. november 2003 #11 Skrevet 8. november 2003 Jeg syns det er greit, forholdet er over. Det er verre med dem som tar en ny mann med seg hjem og lar ungene møte en fremmed mann søndagsmorgen og kanske enda en ny søndagen etter. Ungene var hos sin far, og ingen trenger å vite hva som har foregått i helgen. Regner med at forholdet til hennes eks har skrantet en stund og da var det sikkert spennende å treffe en ny... Sowhat...
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2003 #12 Skrevet 8. november 2003 Du har jo ikke vært utro, siden forholdet allerede var avsluttet! Om det er så lurt å hoppe fra ei seng til ei annen så fort, det er vel egentlig en annen diskusjon? K
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #13 Skrevet 8. november 2003 Slutt er slutt, og ingen har noe med hvem du har sex med. Du har ingenting å skamme deg over. Du har ingen forpliktelser overfor andre enn deg selv, så lenge barna dine var ute av huset og du er fri og frank MEN det er nok ikke alle som er enige med meg i det. Og eksen din er definitivt en av dem!!! Det er helt naturlig og handler med om såret stolthet. Alle vil vi vel helst at den andre skal føle en viss sorg etter et brudd. Å ha sex med noen andre veldig raskt sender signaler om at eksen er glemt allerede... og det er ingen god følelse for eksen. Så jeg ville ikke akkurat ha kringkasta det om jeg var deg. Også for barna dine sin del. De sørger jo også over at forholdet mellom dere tok slutt, og kan bli lei seg på pappas vegne om mamma får seg ny kjæreste med en gang.
Gjest Shivani Skrevet 8. november 2003 #14 Skrevet 8. november 2003 Når et forhold er slutt er det opp til enhver hva h*n gjør. Snakk om misforstått hensynstagen å ikke skulle være sammen med noen på ene eller andre måten før lenge etterpå! Når skal kvinner lære seg å nyte livet uten dårlig samvittighet? :o Og når skal kvinner slutte å bruke den håpløse beskyldningen om misunnelse når andre kvinner kommer med kritikk???
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #15 Skrevet 9. november 2003 Av respekt for din eks og dine barn burde du hatt ventet en del lenger! Til forfatter av innlegget, ville du likt om han pulte ei noen få dager etter det ble slutt med dere? Og hva har barna med dette å gjøre når de ikke var hjemme? Hva enkelte gjør når barna ikke er tilstede er deres sak, og en skal ikke behøve å måtte tenke på hva barna eventuelt måtte si. Forhåpentligvis er dette noe barna ikke behøver å vite noe om. Er det slutt å er det slutt, og hvem sier at en skal vente så og så lenge etter et brudd. Jeg er av den oppfatningen at en får komme seg videre med livet sitt, for det er faktisk det beste for alle parter.
Gjest Kriss Skrevet 10. november 2003 #16 Skrevet 10. november 2003 Du har overhodet ikke gjort noe galt. Slutt betyr slutt uansett. Du har heller ikke innledet noe forhold slik jeg forstår det. Den helgen hadde du sikkert godt av. Håper du for mange fler.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #17 Skrevet 13. november 2003 herregud, er det virkelig noen som mener at det er et tidsskille på når man skal hoppe til køys med nye???hallo i luken! så utrolig konservativt og sneversynt har jeg ikke hørt maken til!!! kvinnen som skrev innlegget, skrev at hun fant ut etter den natten at hun var over eksmannen. så da førte det til noe godt og hun hadde det bra.. kom ned fra pidestolen, puritanere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå