Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen bøker å anbefale meg til solingssesongen? Jeg liker egentlig alt, men er litt lei av krim..

Videoannonse
Annonse
Gjest LOGAN
Skrevet

Jeg er stor fan av lars saabye christensen og erlend loe..

har du lest alt av de?

Skrevet

nei, har lest lite av norske forfattere egentlig, er det noen spesielle bøker av de du anbefaler?

Gjest LOGAN
Skrevet (endret)

Lars Saabye Christensen..

Klassikere; Beatles, Bly, Bisettelsen, Halvbroren.. Ellers de jeg liker best; Maskeblomstfamilien, Modellen og Visning! Har også kommet en ny nå (2010)- Bernard Hvals forsnakkelser, sparer den til sommeren selv så vet ikke hvordan den er ..

Erlend Loe..

Spesielle bøker dette altså, men jeg synes de er morsomme!

Naiv Super, Tatt av kvinnen, Doppler og Volvo Lastvagnar..

Start med LSC - de er mest "normale" hehe - kommer liksom anpå hva du liker best..

Endret av LOGAN
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har selv planer om å lese endel biografer og romaner om alvorlige temaer, sykdommer o.l. i sommer! Dette er bøker som man kan lære litt av og som sette igang litt tanker :)

Sjekk ut denne siden:

http://bokelskere.no/

Skrevet

Hva med Sookie Stackhouse-serien? Ikke akkurat verdens beste litteratur, men du blir ganske hekta. Dessuten er bøkene så små og lette, og det er kjekt når man bare skal ha med en bok i veska når du skal på stranda for eksempel. De krever også ca null hjerneceller, som er litt deilig når man skal koble ut :)

Jeg gleder meg så til sommeren, har planer om å få lest maange bøker jeg ikke har hatt tid å lese enda :rodmer:

Gjest Hannee
Skrevet

The Road av Cormac McCarthy.

Helt fantastisk bok. Les den på engelsk, der er all poesien. Grusom historie, men likevel noe jeg synes alle bør lese.

The Invisible wall av Harry Bernstein

Utrolig, sann historie, følger også to bøker til etter den.

Stolthet og fordom av Jane Austen

Les hvilkne som helst av Jane Austen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...