karolinn Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Noen som har sett Rødehette og Varulven som går på kino for tiden? Den har jo fått utrolig dårlig kritikk fra anmelderne, men virker som om folk flest syns den er bra. Hva mener dere? Her er trailer: http://www.filmweb.no/film/article400330.ece?show=trailer
KaDust Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 For mye lovey dovey for min del. Men for all del, dere som er kjempeglad i kjærlighetshistorier vil nok like den godt.
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Snorkefest. Men jeg så den med en 13 år gammel jente og hun elsket den. Jeg er visstnok plutselig blitt litt gammel. :gjeiper:
karolinn Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 Huff, jeg som har avtalt kino allerede... Får bare kjøpe inn mye godteri å håpe på det beste
Gjest SelvesteTerese Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Jeg tror ikke jeg gidder engang..
karolinn Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2011 Positivt overasket faktisk. Det var mye kjærlighet og kanskje en typisk "fjortis"-film ala Twilight.. men syns den var koselig og spennende. Kanskje jeg var litt i fjortis- kjærlighetshumør i dag
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Positivt overasket faktisk. Det var mye kjærlighet og kanskje en typisk "fjortis"-film ala Twilight.. men syns den var koselig og spennende. Kanskje jeg var litt i fjortis- kjærlighetshumør i dag Filmen minnet meg mye om Twilight.
Wonders Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Liker slike eventyr filmer. Den er lekker å se på og litt tøff. Likte også humoren, og ikke like skummel som Sleepy Hollow med mr. DEPP. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå