AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Her kan vi komme med pussige setninger som ikke er overskrifter, og ikke nødvendigvis skrivefeil. Mitt første bidrag er; - Så mye jenter forfalsker deg i vår tid er ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Tiden vil bringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marenn Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 "Er det det det er" Rart at vi kan bruke kun 2 like ord i en setning på 5 ord som faktisk betyr noe. Og 3 like ord etter hverandre. Eller "det er det det er" :S 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 "Er det det det er" Rart at vi kan bruke kun 2 like ord i en setning på 5 ord som faktisk betyr noe. Og 3 like ord etter hverandre. Eller "det er det det er" :S Jeg har en verre, dog ikke helt relatert. Noen skulle kommentere designet på et "Adam og Eva"-skilt og kommenterte da følgende: Det er for stor avstand mellom Adam og og og og og Eva. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Mange rare setninger ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Man kan ha fem like ord etter hverandre. Se for deg et skilt hvor det står "fisk og villt". så kan du skrive setningen: Det er for lite mellomrom mellom fisk og og og og og villt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Må halde tunga rett i munnen for å kunne uttale det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Må halde tunga rett i munnen for å kunne uttale det der Ja, man må være konsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 14. april 2011 #9 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har en verre, dog ikke helt relatert. Noen skulle kommentere designet på et "Adam og Eva"-skilt og kommenterte da følgende: Det er for stor avstand mellom Adam og og og og og Eva. Det hadde vært mye enklere å forstå om du brukte anførselstegn mellom "Adam" og "og" og "og" og "og" og "og" og "Eva" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Del Skrevet 7. mai 2011 " Burde jeg bekymre? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. mai 2011 #11 Del Skrevet 8. mai 2011 " Burde jeg bekymre? " Sånne er festlige. "bør jeg være sjalu?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2011 #12 Del Skrevet 8. mai 2011 ...det var besteforeldrene mine's sang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. mai 2011 #13 Del Skrevet 8. mai 2011 "Sykl da!" Når man ber noen sykle videre... hehe vet aldri hvordan jeg skal si det! eller innebandykamp..blir alltid innebandycamp når jeg sier det høyt! Sursøtsaus blir alltid sørsut eller sutsør...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2011 #14 Del Skrevet 8. mai 2011 "Sykl da!" Når man ber noen sykle videre... hehe vet aldri hvordan jeg skal si det! eller innebandykamp..blir alltid innebandycamp når jeg sier det høyt! Sursøtsaus blir alltid sørsut eller sutsør...hehe Det er fort gjort å "bakke snakvendt" . Når det gjelder det første du skriver, skal du bruke infintivsformen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. mai 2011 #15 Del Skrevet 8. mai 2011 som i "sykle da!"? høres helt rart ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå