Gjest TS Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Here goes nothing! Jeg vil overraske min kjære med en liten stripp, men, et stort MEN, hvordan går jeg frem? Hvordan ville du reagert? Begynne å le, sitte å måpe, bli flau, i beste fall kåt, osv? Forhåpentligvis vil jeg jo klare å få til mitt siste forslag. Som mann synes jeg at kvinnelige stripping er flott å se på, og 9 av 10 ganger blir man jo kåt av det. Har stripping samme funksjon for jenter, eller blir det det samme som å gå på stand-up for dere? Hva mener du en god mannlig stripper bør gjøre for å få deg i "humør" ? (OBS! Til dere som bare har negativt å komme med ang. stripping osv... lag deg en egen tråd!)
Gjest MikeWaters Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Har "ingenting" negativt å si om stripping, bare at jeg er usikker på om det finnes nok alkohol i verden til å få meg til å gjøre det. 1
Gjest Bond Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Tenker at det må gjøres på en litt annen måte, så man burde ikke tenke på kvinnelig stripping som utgangspunkt eller inspirasjon. Heller tenke i en litt mer maskulin retning mtp bevegelser og så videre. Men litt musikk, danseaktige bevegelser, samt å ta av klærne etter hvert - hvorfor ikke? Tror de fleste jenter hadde likt det. Hvis man derimot skal "strippe" inspirert mer av kvinnelige strippere, da hadde jeg nok fnist mer enn jeg hadde blitt tent, for å si det sånn.
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 For å være ærlig finner jeg ingenting sexy ved mannlige stripping. Det høres bare pinlig og rart ut for meg. Jeg vet at kjæresten min aldri hadde gjort noe slikt på alvor, men dersom han hadde prøvd det hadde jeg nok ikke klart å holde tilbake latteren. I min mening er gutter er rett og slett ikke sexy på den måten!
Graviora Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Personlig liker jeg ikke menn som stripper, no offence, men det funker liksom ikke helt for meg når typen min danser feminimt. Da kler jeg heller av han selv. That being said, visst du finner enn mer maskulin måte å gjøre det på kan det funke... Og smaken er jo vidt forskjellig, tviler på at din kjære liker akkurat det samme som meg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Tror jeg heller ville gått for å hogge ved i barings. 1
Lunivere Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Tror du bør droppe hele greia. Ingenting som er mer komisk enn mannlige strippere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå