Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Jeg fikk en svært trivelig hilsen på min konto et annet sted i kveld.. Må ærlig innrømme at jeg holdt på å le meg skakk , og jeg kan jo gjøre det siden han liker at man ler av han? "Hei der hvordan står det til? jeg søker jenter som liker å le av og ydmyke gutter med liten tiss. Jeg har selv en veldig liten en, og søker jenter som kunne tenkt seg å ydmyke meg for det. noen som kanskje vil bruke meg som underholdning, og få meg til å gjøre alt de vil, slik at de kan le på min bekostning. jeg har webcam, så vi kan gjøre det over internett, eller vi kan treffes live, dersom vi ikke bor for langt fra hverandre. hadde ikke det vært god underholdning for deg og kanskje veninnegjengen din? gleder meg til svar fra deg. klem *****"
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 En ting er sikkert, det finnes mange rare mennesker! :o
Gjest glamourgirl Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 :o Det er en eller annen fyr med peniskomplekser som driver og sender slike meldinger. Jeg har fått, Chimp har fått, SexySadie m-fl. Vi fikk av en med stor tiss, da Vet ikke om du kanskje har gitt inntrykk av å ikke være så kravstor??? :oops: Sorry... Jeg fjerna mail-adressa mi etter det, syntes ikke det var noe stas, for å være helt ærlig...Blir for dumt, alt for dumt!
chimp Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Åhhhhhh..........Det er sikkert samme avsender som han som skrev til meg at han ville utveksle bilder av overdimensjonerte peniser.... Innlegget hans finner du på Snikk-snakk under over skriften 'Store ting på hot-mail'
Suzy Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Hjelpe meg... ja, ja.. jeg kan godt le jeg her
Devi Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Ja den der har jeg også fått. Den meldingen er nok masseprodusert.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Spraydate er stedet! Men bare si ifra om dere vil være med
Summerprincess Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Har fått en slik melding selv... For leeeeeenge siden. Tydeligvis en som liker å sende tulle meldinger..
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #11 Skrevet 3. november 2003 Ja han sender nok den der til alle, og det er sikkert flere av dem. Den teksten jeg fikk av han, er den som står i profilen hans også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå