Gå til innhold

Fremkalling av engangskamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativt kan man bruke apper/tjenester som denne. Da kan alle laste opp og overføre til brudeparets side "in real time" eller etterpå, alt ettersom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativt kan man bruke apper/tjenester som denne. Da kan alle laste opp og overføre til brudeparets side "in real time" eller etterpå, alt ettersom.

kan ikke helt se hvordan jeg skal kunne få fremkalt engangskamerafilm der gitt

• Liker 1
Skrevet

Ah, jeg fikk ikke med meg at bildene allerede var tatt. Hadde de ikke vært det, så kunne denne tjenesten brukes i stedet for engangskameraene.

Skrevet

Japan Photo, de har bra kvalitet på papiret, men det hjelper ikke om kvaliteten på engangskameraene er dårlig, da blir det grumsete uansett. Om du er redd for å sende de bort så er det timesfoto eller de som fremkaller lokalt som gjelder. Det varierer fra sted til sted. Bor du i Oslo så bruk Timesfoto på Majorstua eller Aker Foto i Akersgata.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, å bruke engangskamera på bryllupsbilder, faen heller har nesten ikke ord. Kvaliteten er rett og slett for dårlig, da er det faktisk bedre å bruke mobilbilder fra en OK mobiltelefon altså!

• Liker 3
Gjest selungen
Skrevet

Vi hadde engangskamera i vårt bryllup, vi la kamera for hver 6 gjest på hvert bord. Vi betalte vel ca 100 pr stykk, og rundt samme beløpet for fremkalling. Så totalt sett kom det på: 1500 .

Heldigvis hadde vi en oppegående fremkaller som også var hun som tok fotograf bildene våre tidligere på dagen. Det viste seg at et av gjesteparene hadde tatt med seg kamera på et annet rom og for å si det slik det var ikke vanlige bilder, men mer bilder de burde latt vær å bruke være kamera til, i hvertfall som vi skulle fremkalle.

Men vi sitter den dag i dag 3,5 år etter å smiler og gleder oss over bildene. Og gjestene koste seg.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, å bruke engangskamera på bryllupsbilder, faen heller har nesten ikke ord. Kvaliteten er rett og slett for dårlig, da er det faktisk bedre å bruke mobilbilder fra en OK mobiltelefon altså!

Seriøst, om vi vil ha engangskameraer liggende på bordene så er vel det vår sak ? Vi hadde gjester som syns det var gøy å knipse bilder, særlig de av gjestene som var rundt ti tilo tolv og som ikke går rundt med mobilkamera. Vi gleder oss til å få de fremkalt, og om det skulle vise seg å være bare ræl så har vi ikke brukt mer penger på det enn vi ville ha brukt på en kveld med en konsert og en restaurantmiddag. Vår avgjørelse.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

fant et engangskamera her om dagen, bakerst i skapet på rommet jeg har hos mamma. jeg har ikke brukt det siden jeg var hvertfall 12 år. så jeg knipsa bare i lufta fordi jeg tenkte det ikke funka lengre, men åjode "KZING... BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ* - det var altså ett bilde igjen å ta etter alle åra, og så ble det klart for fremkalling. Tro hva jeg kan finne på det!! Skal levere det asap :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...